Black Notebook - GOD OF WAR, 'KRATOS'

in GEMS4 years ago (edited)

20200507_172414.jpg

Hello friends,

In my drawing today, I tried to paint a game character. The main character of the God Of War series, a Playstation game, is 'KRATOS'.

Kratos' trial, which is in a fight for the revenge of his family in this game, continued in other games of the series.

I crossed the picture I made with a white pencil with a white gel pen and it turned out like this. I hope you will like it.

20200507_164049.jpg

20200507_172414.jpg

20200507_163022.jpg

20200507_162937.jpg

Hope to see you in another drawing.
Goodbye.

20200504_052710.png

Merhaba Arkadaşlar,

Bugünkü çizimimde bir oyun karakterinin resmini yapmaya çalıştım. Bir Playstation oyunu olan God Of War serisinin ana karakteri 'KRATOS'.

Bu oyunda ailesinin intikamı için bir mücadele içinde olan Kratos'un davası serinin diğer oyunlarında da devam etti.

Beyaz kurşun kalemle yaptığım resmin üzerinden beyaz jel kalemle geçtim ve ortaya böyle bir sonuç çıktı. Umarım beğenirsiniz.

Başka bir çizimde görüşmek dileğiyle. Hoşçakalın.

Sort:  

bu resim çok etkileyici olmuş
karakteri bilmiyorum ama intikam ve kızgınlık ifadesi defter sayfasını aşmış gibi, çok iyi..
ellerine sağlık @maonx 👏👏

Aslında bu karakteri ben de çok iyi bilmiyorum. Eskiden Kratos un sakalsız hali vardı Playstation' da. Onu oynamıştım bir kaç kere. O kızgınlık ve intikam ifadesi oyunda daha çok gösteriyor kendini.

Beğenmene çok sevindim @sudefteri. Teşekkürler.

His face looks so mean! Great piece of art.

Yes, it is ugly but powerful and charismatic. I am glad you like it.
Thanks you for your precious comment.

bu kaliteli gönderiyi görmemeleri üzdü :(

Evet, baya uğraşmıştım. Bazı eksik noktaları var ama yine de az da olsa bir destek bekliyordum bunun için :) Son zamanlarda benim postların hiç birini görmez oldular. Hayırlısı.. Bir şeyleri yanlış yapıyorum demekki.

Senin görüp beğenmen de benim için çok değerli ve mutluluk verici. Teşekkür ederim @equeqtra.

bir şeylere devam etmek için teşvik gerekiyor :) Türkçe yerine ingilizce belki fayda sağlar. Eskiden ingilizce de oy alıyordun diye hatırlıyorum

Haklısın, benim de aklıma geldi bu. Bir sonraki postu Türkçe yazmadan koymayı düşünüyordum zaten.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c2-turkish topluluk hesabından oy ve reblog almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and reblogged by the @c2-turkish community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Teşekkür ederim..

Sevdiğim bir oyun karakteridir ''KRATOS''. Çok da iyi çizmişsiniz.

Sizin gibi bir üstad dan böyle güzel yorumlar almak benim için mutluluk verici. Çok teşekkür ederim @ucmuharfli.