You are viewing a single comment's thread from:

RE: POB Token - Hakkında Konuşulmayı Haketti Bence

in Proof of Brain3 years ago

Öyle de ben ideal kilomun 10 kilo altına düştüm ama. Ne yapacağız 😀 Yurtdışında geçinmenin iki yolu var; ya internet üzerinden düzenli gelirin olacak ya da birikimin. Tabii bir de eğitim seçeneği var ama bu sıralar covid'den dolayı imkansız. Zaten bu sıralar genel olarak olduğumuz yerde kalmamız daha isabetli karar olur. Dönene kadar akla karayı seçtim 🙂

Sen amr008'e mi delegate ettin. İyi olmuş bence de 🙂 Rica ederim. Ben teşekkür ederim uğradığın için.
!ENGAGE 25

Sort:  

Evet başka bir ülkede sıkışıp kalmak çok zor bir durum olmalı. Ama istediğini yapabildiğine sevindim.
Evet Amr008 delegasyonuna sports ile başlamıştım senin sayende. Pob kar oranı yüksek baya onu da delege edeyim dedim. Elimdeki POBları nerdeyse iki katına çıkardı.