You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hive'ın Yazılmış ve Yazılmamış Bazı Kuralları

in Proof of Brain3 years ago (edited)

Hoşgeldin ruen. Teşekkür ederim düşüncelerini paylaştığın için.

Ben bilgisizlikten kaynaklandığını düşünmüyorum bunun. En azından platforma yepyeni gelen biri dışındakiler adına.

Sanırım sen haklısın bu konuda. Belki de bilgisizlik olduğunu düşündüğümde moralim daha az bozulduğu için kendimi buna inandırmaya çalışıyorum.

Enerjim ve vaktim olduğunda arkadasında durabileceğim postlar paylaşmaya çalışıyorum.

Tamam güzel de. Arayı fazla açmamak lazım ama 😀

Geçmişte gördük, youtube videolarının textlerini ingilizceye çevirip post yazanları, başka dillerden translate edenleri, cümleleri değiştirip yazanları.

Evet bu maddeyi yazmayı tamamen unutmuşum. Youtube'dan sonra bir de televizyon izleyip yazanlar çıktı. Orada konuşanın ağzından çıkanı birebir yazıya döküp bunun orijinal olduğunu düşünenler olmuştu.

Umarım bu konuşmalarımızın bir faydası olur. Bilmeyenler ya da bilerek yapanlar varsa da yaptıklarına son vermeleri gerektiğini anlar ve ona göre davranırlar.

!PIZZA

Sort:  
Connect

Trade


@ruen! I sent you a slice of $PIZZA on behalf of @damla.

Learn more about $PIZZA Token at hive.pizza

Tamam güzel de. Arayı fazla açmamak lazım ama 😀

:)) Evet evet, sen de bu konuda haklısın, zaten eklemeye başladım artık Türkçe'yi postlarda, biraz daha aktif olmaya çalışıyorum işten vakit bulabilirsem. Zaten ağustostan sonra 6 ay yokum. Artık yaş haddinden vatani görevi yapmaya gidiyorum. Döndüğümde artık

Söyledin diye bak yeni post yazdım işten ayırdığım mola da @damla ^^ Hemde sadece Türkçe

Çok güzel olmuş. Teşekkürler. İyi ki söylemişim 🙂

Demek ağustos'ta askere gidiyorsun. Az kalmış. Peki neresi çıktığı ne zaman belli olacak.

O ağustosta belli olucak, şuan temmuz sonuna kadar tecilliyim. ^^ben de bilmiyorum neresi şuan