You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hive'ın Yazılmış ve Yazılmamış Bazı Kuralları

in Proof of Brain3 years ago

2018' li yıllardaki bazı postlara baktım da buna benzer uyarılar yapan ve çok değerli bilgiler veren kişiler varmış. Bu da o değerli postlardan biri. Keşke o eski aktiflik tekrar gelse. Ben şaşırıyorum ya o zamanlardaki insanlar nasıl şuan yok.
Nasıl yorum yapılması gerektiğini bile anlatan postlara denk geldim. Ne güzel zamanlarmış... 🙂

Sort:  

Evet. Her dönemin kendine göre güzellikleri ve sıkıntıları oldu. Huzurumuz yerinde olsun gerisi gelir.

Teşekkür ederim Mehmet uğradığın için. Nasıl oldun? Senden haber alamayınca merak etmiştim. Dışarı çıkıp dolaştığını görünce rahatladım, daha iyisindir diye 🙂
!PIZZA

Connect

Trade


@mehmetfix! I sent you a slice of $PIZZA on behalf of @damla.

Learn more about $PIZZA Token at hive.pizza

Evet. Her dönemin kendine göre güzellikleri ve sıkıntıları oldu. Huzurumuz yerinde olsun gerisi gelir.

🙏

Çok iyiyim Damla. Tamamen iyileştim. Normal bir soğuk algınlığını bile ilaçsız ve vitaminsiz atlatamıyordum. Ama koronayı ilaçsız atlattım. Şimdi anladım ki psikolojik olarak yıpratıyormuşuz 😊

kendimizi. Ben bu süreçte kendimi iyiyim diye kandırdım. Sadece bir gün nefes darlığı yaşadım.
Evet iki gün önce dışarı çıktım. Ormana gittim. Ama o kadar çok yürüdüm ki bacaklarım hala çok ağrıyor. 😂

Sorduğun için teşekkür ederim. Bununla ilgili bir şeyler yazmak istiyorum yakında.