You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hive'da Yakaladığım Arkadaşlar 2

Aslında bu platforma gelirken hiç böyle hayal etmemiştim. Genelde çok istikrarsız bir insanım. Muhtemelen 1-2 hafta dener pes ederim diye düşünüyordum. Ama öyle olmadı. Normal şartlarda bu kadar sürede yaklaşık bir on kez pes etmem gerekiyordu 😂.
Daha önce de farklı yerlerde blog yazmak istedim ama bir türlü cesaret edememiştim niyeyse. O an ne düşündüğümü inanın ben de bilmiyorum ama olmamıştı yani.
Buraya gelirken beni asıl etkileyen şey ,etrafımdaki birkaç kötü rol modeldi. Hayatları boyunca hiçbir şey yapmamış, keşkelerle yaşayan amaçsız insanlardı bunlar. Ve ben böyle olmak istemiyorum dedim birden. O yüzden birkaç sene önce aklımda bulunan blog fikrime burdan başlamaya karar verdim. Kazanacağım ya da kaybedeceğim hiçbir şey yoktu. Sadece "keşke" zaman ayırsaydım dememek için başladım. @mehmetfix de çok iyi bilir ki hayatımla ilgili önemli kararları bir anda veririm. Maalesef öncesinde düşünüp tartma olayım yok. Rastgele yaşıyorum diyebilirim 😂. Onun yardımıyla da burada başladım.
Ne hoş ki sizleri tanıdım. Güzel yorumlarınızı ve sohbetlerinizi okumanın bana çok şey kattığını düşünüyorum. Gözünüze çarpan bir şeyler yapmış olmak da mutlu etmedi değil tabi. Umarım her şey böyle devam eder bozulmadan. Çokça sevgii ❤️❤️.

Sort:  

Tebrik ederim seni bu güzel kararlarından dolayı. Hayatımızı değiştiren şeyler bu tür cesur adımlar. Önemli olan farkına varabilmemiz gerisi geliyor. İyi ki gelmişsin aramıza 🙂
!ENGAGE 25

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.