You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hive'da Yakaladığım Arkadaşlar 2

in Proof of Brain3 years ago

Yeni gelenlere ve dönenlere selamlar, posttaki arkadaşları en kısa zamanda inceleyeceğim. İşten dolayı çok vaktim olmuyor bakamıyorum. Ben de ekleyeyim Türkçe dilini postlarıma madem @damla ^^

Tam kapanma günleri çok verimli geçmiyor benim için, hele bir dişimi çektirdim, kaç gündür öncesi sırası ve sonrası ağrıları yüzünden düzgün çalışamıyorum :( Yorgunluk tembellik benim de yakamı bırakmıyor, artık doya doya spor yapabileceğim spor salonlarının açılmasını bekliyorum

Sort:  

Hoşgeldin Ruen 🤗

Seni gördüğüme çok sevindim. Bayağıdır haber alamamıştım. Sanırım en son taşınmaya hazırlanıyordun. Çok oldu.

... hele bir dişimi çektirdim, kaç gündür öncesi sırası ve sonrası ağrıları yüzünden düzgün çalışamıyorum

Çok geçmiş olsun. Kimbilir nasıl bir ağrısı olmuş, bu kapanma döneminde diş çekitmek zorunda kalmışsın. Dilerim kısa sürede ağrıları geçip gider.

Türkçeyi de eklemek süper fikir bence. Teşekkür ederim uğradığın için. Haberlerini, yazılarını bekliyorum 🌼
!PIZZA

Connect

Trade


@ruen! I sent you a slice of $PIZZA on behalf of @damla.

Learn more about $PIZZA Token at hive.pizza