You are viewing a single comment's thread from:

RE: Every story has both good and bad moments / Всяка история има и хубави и лоши моменти

in Hive Learners3 months ago (edited)

Е, в тебе няма грешка!
Изчетох те на един дъх(пишеш много стегнато и точно) и за сетен път се убеждавам, че аз тук съм като дух..... Нито следя какво помествам, нито какво печеля.... Абе пълна шматка с информационна завеса🧐😁😂😂😂😂😂😂💗. Долу горе за снимките знам, че не може да са взети от сайт и до там 😂😂😂😂😂😂😂😂. Шъ стани...... Полека, полека😂😂😂

Sort:  

Имам много добър учител хахахах - половинката ми е такъв човек, който от изключително тъпо и скучно нещо, за което има някакви физични, биологични или каквито и да е закони, може да ти ги обори. Много често ме вкарва в едни такива размисли само с едно изречение, че се чудиш наистина ли чух това което чух или ми се стори. ... на "слух" като го чуеш звучи пълна глупост, но като му чуеш аргументите реално наистина можеш да проследиш логиката му и наистина се оказва прав. Довечера мисля да вкарам едно предизвикателство такова в групата да видим, можете ли да отговорите на един въпрос/обяснение с което на скоро ме "заби".

А иначе и аз съм такова перде. Вечно имам чувството че нещо съм изтървала и споделям разни наблюдения само ..

Хахаха!
Ще ме убиеш!💗💗💗💗💗
СУПЕР двойка сте!😊😊😊
Ноооо, ти си по добрата половинка, понеже си жена! 😁💗😁💗😁💗😁