You are viewing a single comment's thread from:

RE: WALKING AROUND MUTVORAN

in Wednesday Walk2 years ago

Je, često je baš stvar u objektivu. Osnovni objektiv dosta ograničava. Zato volim ovu kategoriju aparata između kompaktnog i SLRa. Imaju sve moguće manualne opcije da moš svašta namještati ko na starom 550D na primjer, a taj jedan jedini objektiv koji imaju ima širok raspon mogućnosti od širokokutnog do teleobjektiva. I kvaliteta slike, rezolucija i sve to je dovoljno dobra. Ja sam godinama koristio Canon EOS 350D. Kupio sam ga bio 2007 ili tako nešto. Bio je super ali gledati stvari samo kroz osnovni objektiv je bilo puno manje zabavno nego ovo što mogu sada. Bio sam s vremenom kupio i 100 mm makro pa je pomoglo. Ali sada s ovim aparatom što sam kupio 2020 puno je puno zabavnije. 🙂Imam i mali makro dodatak za objektiv pa mogu uslikati sve što poželim, od buhe do slona i ne moram mjenjati objektiv. Divota. Idealno recimo za putovanja, ne moraš nositi tonu opreme i stalno nešto čačkat i mijenjati.

Sort:  

E to je već zabava. 😀