You are viewing a single comment's thread from:

RE: Caminata de 10 kms El Consejo - El Conde (Aragua), entre montañas y hermosos paisajes 💚 / 10 km walk El Consejo - El Conde (Aragua), between mountains and beautiful landscapes 💚

in Wednesday Walk7 months ago

😂😂😂 ζηλεύεις ε; είμαστε ισοπαλία γιατί και εγώ ζηλεύω τα ωραία μέρη που βάζεις και εσύ χεχεχε 😃

Ναι, αυτό το δέχομαι, εδώ έχει πολλά ωραία μέρη για πεζοπορία, βουνά, πεδιάδες, ζούγκλα, δάση, κτλ χαχαχα, μερικά είναι κοντά και άλλα βέβαια πιο μακριά, ανάλογα με το πού μένεις.

🤣🤣🤣🤣 Άμα δεν πάει κάτι στραβά σε εκδρομή στην Βενεζουέλα, τότε δεν είναι στην Βενεζουέλα 😬🥴🤦🏻‍♀️ 🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤷🏻‍♀️, στο 90% των περιπτώσεων κάτι θα συμβεί 🙄🤦🏻‍♀️, ευτυχώς τίποτα το πολύ σοβαρό αλλά εκείνη την στιγμή σου σπάει λίγο τα νεύρα 😤, μετά όμως γελάς χαχαχα. Εδώ ο κόσμος τα περνάει ολα με το γέλιο, και εγώ έτσι είμαι, δεν έχω τον δυνατό ελληνικό χαρακτήρα, είμαι πιο χαλαρή 🧘🏻‍♀️🤭🤭.

Sort:  

Εντάξει λοιπόν, ισοπαλία :)

Μπράβο, το γέλιο είναι ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίζεις τη ζωή, εδώ μας έχει φάει η σοβαρότητα.

👍🏻

😂😂😂😂, πραγματικά, δεν καταλαβαίνω γιατί οι Έλληνες είναι τόσο σοβαροί και έχουν αυτό το χαρακτήρα 😕, όχι όλοι βέβαια, αλλά οι περισσότεροι 🥴🤦🏻‍♀️😂😂🤷🏻‍♀️