Environment drawing / Mekan çizimi

in OnChainArt2 years ago

photo_2019-12-13_14-22-31.jpg

Merhaba Hive Ailesi.
Bu benim ilk kez ana dilimde de yazdığım postum :) Uzunca bir süredir aslında burada bir türk kominitesi olduğunu @ruen den duymuştum ama ancak bir merhaba deme fırsatını anca buluyorum :D Merhaba! Ben Işın. Finlandiyada yaşıyorum ve burada genellikle çizimlerimi paylaşıyorum. Özellikle ingilizce yazmaya çalışıyorum. Burası bir bakıma benim için ingilizcemi geliştirmeme de vesile oluyor.

Bu çizimi photoshop 2020 kullanarak yaptım ve oldukça kısa bir sürede bitirdim. Biraz mekan çalışma egzersizi oldu bu benim için :)
minarallakesarea02.png
Hello Hive Family
For the first time, you saw me writing in a language other than English :D The language above is Turkish. I said a little hello to the Turkish community here.
This drawing actually belongs to a fantasy universe I made up. Some architectures may look strange because of this. I don't have much confidence in drawing environment, but I can still produce work at this level of detail in my quick experiments.
I made this drawing using photoshop 2020.

Sort:  

Hoşgeldin!
Ben de Hive da gördükten sonra çizime, özellikle dijital çizime çok meraklanmaya başladım. Bana önermek istediğin bir şeyler var mı acaba?
!PIZZA

Bol bol çiz! Asla pes etme asla kimse annesinin karnında muhteşem çizim yeteneği ile çıkmıyor bunu asla unutma. Çizimde tıpkı her şey gibi emek istiyor ne kadar zaman ayırıp üzerine uğraşırsan o kadar gelişirsin. Yetenek işi diyenlere aldırma :D çalışma ve isteme işidir çizim

!discovery 30


This post was shared and voted inside the discord by the curators team of discovery-it
Join our community! hive-193212
Discovery-it is also a Witness, vote for us here
Delegate to us for passive income. Check our 80% fee-back Program

Hoşgeldin Işın 🤗

İlk kez Türkçe yazdığını görüyorum ve çok ama çok sevindim. Devamını bekleriz 🌼

Hi, friend @elwnyx

I really like your drawing. The composition is very nice.

I only ask that for next time, you post the step by step of your work.

In Hive we love to see the creative processes, to learn more.

A big hug

Seni tekrar sahalarda görmek güzel, Türkçe yazılarının devamını bekliyoruz. Burada çok güzel bir topluluk var ^^ insanın uzaktayken bile aktif olası geliyor

Hoşgeldiniz TR tarafına, çizim tarzınız çok başarılı, kendine has.

hoş geldiniz, Türkçe paylaşımlarınızı görmekten mutluluk duyarız 🌸
diğer çizimlerinize de göz gezdirdim, çok beğendim:)