You are viewing a single comment's thread from:

RE: Come to visit, it's cozy here (Заходьте в гості, у нас затишно)

in Life Stories2 years ago

Дуже добре, що на Вулику з'являються нові українські спільноти. Сподіваюся, що в майбутньому їх буде більше. Якщо українська спільнота загалом зростатиме, а вона має зростати, то поступово люди мають групуватися за інтересами, а не писати усе в один котел, продукуючи вінегрет з текстів різних напрямків.

Я колись пропонував основним бенефіціарам спільноти TeamUkraine подумати над своєю ідеологією, аби туди писали не все поспіль, а лише те, що відповідає ідеології спільноти. Мені запропонували написати таку ідеологію самому, але так не буває. Авторами ідеології мають бути засновники, ті, хто бере на себе відповідальність за її розвиток. Цілі, місія та ідеологія не пишуться на замовлення.

Життєві історії - це точно не моя тема, тому навряд чи зможу долучитися до спільноти, але в будь-якому разі бажаю зростання, процвітання та залучення нових учасників.

P.S. Над установчим дописом спільноти раджу попрацювати. Зараз і сам допис, і правила трохи розмиті та потребують доопрацювання, як на мене.
Ну і з розвитком спільноти цей установчий допис можна буде сміливо редагувати, оновлювати - так, щоб він відповідав вимогам часу, поточному стану спільноти і запитам її учасників.

Sort:  

Дякую за детальний коментар. Цілком згідна, що правила потребують доопрацювання і ми займемося цим ближчим часом.
Сама назва мені теж, якщо чесно, не до кінця подобається, хоча я її придумала. Адже я би хотіла бачити тут більше роздумів про життя і стосунки, теми психології і т.п.
Наразі я мала на меті привернути увагу:)

Дуже дякуємо за зауваження, будемо допрацьовувати і будемо вдячні вашим влучним коментарям. І особливо будемо раді вашим дописам.