The Beginning of my Hivechess Tournament Story

Hello friends.

About 10 days ago, I found out about lichess.org through @beyondhorizonmm 's blog.
I am not an expert in playing chess, but I am a hobbyist.
However, I haven't played chess in a few years.
I was intrigued when I found out that I can now play chess on Lichess.org while using the Hive Blockchain.
I think I can improve my Chess Playing Quality by participating in Tournaments on Lichess.org.

I also found The Chess Community blogging about the Luchess.org Tournament on our Hive Blockchain.
I think the people leading The Chess Community are @stayoutoftherz , @schamangerbert and @chessbrotherspro .
So, I followed them and tried to compete in the Chess Tournament they held.

It is not easy to compete in their Chess Tournament.
The main difficulty for me is time.
Chess Tournament time is 1:30 am on Saturday in Myanmar where I live.
It was past midnight, and it was inconvenient for me to wait without sleep.
Therefore, I was unable to participate in last week's tournament because I was sleeping.

Last night, I went to bed by alarm at 1:10 a.m. on Saturday morning.
So I was able to compete in the last Hivechess S13 R5.

Hivechess S13 R5 tournament is Mode 4+1 (4 minutes per side, 1sec.increment), 7 rounds Swiss Tournament.
I am a chess beginner so it is very difficult to finish the tournament in 4 minutes.
Also, Hivechess S13 R5 was the first tournament for me, so I was excited and made some wrong moves.

I got only 2 Points in 7 Rounds of Hivechess S13 R5.
Out of my 5 losses, only two were against Chessmate and the other three were against Time Out.
So, in order to compete again in competitions with less time limit, I will have to try and practice to move the tiles rightly and quickly.

Now, friends, if you like chess, you can register for free at lichess.org and play with us.

Chess!
Tin Aung Soe

[Burmese]

မင်္ဂလာပါ မိတ်ဆွေတို့ရေ။

လွန်ခဲ့သော ၁၀ ရက်လောက်က @beyondhorizonmm ၏ Blog မှတဆင့် lichess.org ကို သိရှိခဲ့ရပါတယ်။
ကျွန်တော်သည် Chess ကစားတာ ကျွမ်းကျင်သူတစ်ယောက် မဟုတ်သော်လည်း ဝါသနာပါသူတစ်ယောက် ဖြစ်ပါသည်။
သို့သော် Chess မကစားဖြစ်သည်မှာ နှစ်ပေါင်းအနည်းငယ် ကြာမြင့်ခဲ့ပါပြီ။
ယခုအခါ ကျွန်တော်သည် Hive Blockchain ကို အသုံးပြုနေရင်း Lichess.org မှာ Chess ကစားလို့ ရကြောင်း သိရသောအခါ စိတ်ဝင်စားမိခဲ့သည်။
Lichess.org မှာ Tournament ပြိုင်ပွဲများ ပါဝင်ကစားရင်း ကျွန်တော်၏ Chess Playing Quality ကို မြှင့်တင်နိုင်မည်ဟု ထင်မိပါသည်။

ကျွန်တော်တို့၏ Hive Blockchain မှာ Luchess.org Tournament အကြောင်းကို Blogging ပြုလုပ်နေသော The Chess Community ရှိသည်ကိုလည်း တွေ့ရှိရပါသည်။
ထို The Chess Community ကို ဦးဆောင်ပြီး လုပ်ဆောင်နေသူတို့မှာ @stayoutoftherz , @schamangerbert and @chessbrotherspro တို့ ဖြစ်မည် ထင်ပါသည်။
သို့ဖြစ်၍ ကျွန်တော်သည် ထိုသူတို့ကို Follow လုပ်ခဲ့ပြီး သူတို့ပြုလုပ်သော Chess Tournament မှ ပါဝင်ယှဉ်ပြိုင်ရန် အားထုတ်ခဲ့ပါသည်။

ထိုသူတို့၏ Chess Tournament ၌ ဝင်ရောက် ယှဉ်ပြိုင်ရန်မှာ အတော် မလွယ်ကူပါ။
ကျွန်တော့် အတွက် အဓိက အခက်အခဲမှာ အချိန် ဖြစ်သည်။
Chess Tournament အချိန်သည် ကျွန်တော် နေထိုင်သော မြန်မာနိုင်ငံမှာ စနေ မနက် ၁ နာရီ ခွဲ ဖြစ်ပါသည်။
ထိုအချိန်သည် ည သန်းခေါင်ကျော် ဖြစ်၍ ကျွန်တော့် အတွက် မအိပ်ဘဲ စောင့်ရန် အဆင်မပြေပါ။
သို့ဖြစ်ရာ ယခင်အပတ် Tournament မှာ ကျွန်တော်သည် အိပ်ပျော်နေခဲ့၍ မပါဝင်နိုင်ခဲ့ပါ။

မနေ့ညကတော့ ကျွန်တော်သည် စနေမနက် ၁ နာရီ ၁၀ မိနစ်ကို Alarm ချ၍ အိပ်ခဲ့ပါသည်။
သို့ဖြစ်၍ ကျွန်တော်သည် ပြီးခဲ့သည့် Hivechess S13 R5 ၌ ပါဝင်ယှဉ်ပြိုင်နိုင်ခဲ့ပါသည်။

Hivechess S13 R5 ပြိုင်ပွဲသည် Mode 4+1 (4 minutes per side, 1sec.increment) , 7 rounds Swiss Tournament ဖြစ်သည်။
ကျွန်တော်သည် Chess Beginner တစ်ဦးသာ ဖြစ်သောကြောင့် 4 minutes အတွင်း ပြိုင်ပွဲကို အဆုံးသတ်ရန်မှာ လွန်စွာ ခက်ခဲပါသည်။
ထို့အပြင် Hivechess S13 R5 သည် ကျွန်တော့် အတွက် ပထမဦးဆုံး Tournament ဖြစ်သောကြောင့် ကျွန်တော်သည် စိတ်လှုပ်ရှားစွာဖြင့် အကွက်ရွှေ့မှားသည်များ ရှိခဲ့ပါသည်။

ကျွန်တော်သည် Hivechess S13 R5 ၏ 7 Rounds ၌ 2 Points သာ ရရှိခဲ့ပါသည်။
ကျွန်တော်၏ ရှုံးပွဲ ၅ ပွဲ၌ နှစ်ပွဲသာလျှင် Chessmate ဖြစ်ကာ ရှုံးခဲ့ရပြီး ကျန် သုံးပွဲမှာ Time Out ဖြစ်ပြီး အရှုံးရခဲ့ပါသည်။
သို့ဖြစ်၍ ကျွန်တော်သည် အချိန်ကန့်သတ်ချက်နည်းသော ပြိုင်ပွဲများ၌ ထပ်မံ ဝင်ရောက်ယှဉ်ပြိုင်ရန်မှာ အကွက်ရွှေ့ မှန်မှန် မြန်မြန် ဖြစ်ရန် ကြိုးစားလေ့ကျင့်ရပါဦးမည်။

ကဲ မိတ်ဆွေတို့လည်း Chess ဝါသနာပါလျှင် lichess.org မှာ အခမဲ့ စာရင်းသွင်းကာ ကျွန်တော်တို့နှင့်အတူ ကစားနိုင်ပါကြောင်း မျှဝေပေးလိုက်ရပါတယ်။

Chess!
Tin Aung Soe

Sort:  

Woo! CHESS ကစားနေပြီပေါ့
!pizza
!lol

အရင်ကတွေ့လိုက်ပေမယ့် အချိန်အတိအကျနဲ့ကစားရတာဖြစ်လို့ မကစားဖြစ်ပါ။ ဒါပေမယ့် စိတ်တော့ဝင်စားဆဲပါပဲ 😅 !PGM

Sent 0.1 PGM - 0.1 LVL- 1 STARBITS - 0.05 DEC - 15 SBT - 0.1 THG - tokens to @ansoe

remaining commands 0

BUY AND STAKE THE PGM TO SEND A LOT OF TOKENS!

The tokens that the command sends are: 0.1 PGM-0.1 LVL-0.1 THGAMING-0.05 DEC-15 SBT-1 STARBITS-[0.00000001 BTC (SWAP.BTC) only if you have 2500 PGM in stake or more ]

5000 PGM IN STAKE = 2x rewards!

image.png
Discord image.png

Support the curation account @ pgm-curator with a delegation 10 HP - 50 HP - 100 HP - 500 HP - 1000 HP

Get potential votes from @ pgm-curator by paying in PGM, here is a guide

I'm a bot, if you want a hand ask @ zottone444


Computer နဲ့ဆို ပိုကစားကောင်းမှာ try ကြည့်ပါ

Nice bro. နောက်ဆိုရင် chesspricepool ကို ၁၀ရာခိုင်နှုန်း bene ထည့်ပေးဘရို။ hivechess tag ကိုလဲ ထည့်ပေး။

Chesspricepool က ဘယ်ကလဲဗျ

စုံနေတာပဲ ကစားတာတွေ
ချက် မထိုးဖြစ်တာတော်တော်ကြာပြီ အကို
!PIZZA
!LOLZ

I went to the doctors to see him about my memory loss.
But I forgot to mention it to him.

Credit: reddit
@tin.aung.soe, I sent you an $LOLZ on behalf of @naythan

Use the !LOL or !LOLZ command to share a joke and an $LOLZ
(1/1)

ခုမှ ကိုယ်လည်း ပြန်ကျင့်နေရတာ

PIZZA!

PIZZA Holders sent $PIZZA tips in this post's comments:
@naythan(2/5) tipped @tin.aung.soe (x1)

You can now send $PIZZA tips in Discord via tip.cc!

You did well, given it was your very first tournament!
Sorry about the timing and hopefully see you around next time too!

Thank you.
I will try.