You are viewing a single comment's thread from:

RE: Driving around IRELAND, Connemara National Park

in Travel2 years ago

Parádní videjko! Mrzí mě, že se mu nedostalo trochu větší podpory a engagementu ze strany kurátorů... Já osobně videa nedělám skoro vůbec a s 3Speak komunitou nemám žádné zkušenosti, takže nemůžu říct, ale klasický travel content (text a fotky) bývá velmi dobře moderován a kurátorován v komunitě Pinmapple, tak můžeš příště zkusit ;)

Já ti tenhle post aspoň uveřejním ve své sobotní rubrice, třeba ti to sem ještě nějaké hlasy přitáhne ;)

Sort:  

Dik Kamo! ako bol to prvy post cez 3speak a pravdupovedat, nemal som sajnu co robim.. az po postnuti mi doslo, ze je to len dalsi "plugin" hive a vlastne celkovo mi dochadza ako to setko funguje.. urcite som tam mal dat aj fotky a samozrejme aj nejaky popis, ale to poriesim v dalsom poste.
Velmi pekne Ti dakujem za podporu, vazne si toho cenim..

V pohodě, žádný stres, všechno se časem dozvíš a naučíš ;)