Больбелязм однорогий

in Ukraine2 months ago (edited)

Ще в вересні 2021 року ми на сімейні прогулянці проходили через парк Тараса Шевченка, який знаходиться у нашому місті Ржищів, та помітили цікавого жука, якого вирішили сфотографувати для iNaturalist, щоб потім ідентифікувати.

Моє фото

Жука ідентифікували та потім я ще отримав повідомлення в iNaturalist, у якому мене попросили більш докладно розповісти про спостереження та описати деталі того дня. Я написав відповідь, після чого це спостереження мною забулося, хіба що окрім дивної назви самого жука.

Наукова праця чеського дослідника Даніела Юрени (джерело)

А вчора я дізнався, що у 2022 році вийшла наукова праця чеського дослідника Даніела Юрени під назвою "Критичний огляд розповсюдження європейського земляного жука Bolbelasmus unicornis (Coleoptera, Geotrupidae), що перебуває під загрозою зникнення, з новими записами з 13 країн і спостереженнями за його біономією" (A critical review of the distribution of the endangered European earth-borer beetle Bolbelasmus unicornis (Coleoptera, Geotrupidae), with new records from 13 countries and observations on its bionomy), до якого увійшло і моє спостереження.

Це вже не перше моє спостереження, що згадується у наукових працях, проте, можливо, воно перше, що увійшло до закордонних досліджень (або мені не відомо про інші). Однак найважливіше для мене - це те, що я знову переконуюся, що механізм громадянської науки працює і спостереження приносять користь. Також важливо враховувати, що іноді самі цікаві та важливі спостереження для когось можуть бути просто поруч, а натрапити на них можна під час звичайної сімейної прогулянки парком посеред міста. На мою думку, така простота стимулює активну участь людей у зборі даних та наступному аналізі результатів цих спостережень, що своєю чергою може мати величезне значення для подальших досліджень і прийняття рішень з охорони довкілля та природних ресурсів. Тому долучайтесь до спостережень - це захопливий процес.

Больбелязм однорогий (Bolbelasmus unicornis) (джерело)
Sort:  

Manually curated by ewkaw from the @qurator Team. Keep up the good work!

Дякуємо за пізнавальний пост! Дійсно, кожен з нас, часом навіть спонтанно, може зробити внесок у науку. Головне — бути спостережливим і берегти здатність дивуватися!
P.S. Можливо у вас механічна помилка щодо виходу статті і йдеться про 2022 рік?

Так, дійсно помилка. Дякую.

Congratulations @rzity.nomad! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You got more than 400 replies.
Your next target is to reach 500 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!