Чому впав Біткоїн.

in QUAC3 years ago

З Нового року багато маю справ з криптовалютами. Тому маю свої думки стосовно зростання та падіння Біткоїна на початку 2021 року. Зазначу, що це моя особиста думка. З Ілоном Маском я не спілкуюся. Хоча це шкода. Поважаю цю людину.

IMG_20210520_145550-01.jpeg

Давайте повернемося до початку 2021 року. Там ми побачимо, що Біткоїн зріс з 17000$ до максимуму, у цьому році, 64000$. Цифри приблизні. Насправді там були звичайні коливання, і це нам не сильно важливо. Ріст приголомшливий. Це за 4 місяці.

Screenshot_20210530-141046.png

Трохи згадаємо, що ж відбувалося. Це з моєї пам'яті. А я не "оналітек" з Форклога. Я краще.
На початку року й не було зрозуміло чому йде це зростання. А потім почали з'являтися новини про те, що фонди, фірми, і інші з ними, почали активно скуповувати Біткоїни собі на баланси. Зростання все йшло. І одного дня Тесла публікує звіт, у якому повідомляє, що вона купила Біткоїни. Ок, добре. Біткоїн прямує ще далі.
У цей час кожного дня виходять новини про те, що Біткоїн це крутяк, і він, хіба що, апендицит не лікує. Ну, а від короновіруса рятує точно. Хоча в Індії все ж таки знайшли свій метод з коровами. Ну, хто на що вчився.

IMG_20210520_141357-01.jpeg

Така штука кілограм 100 індійських ліків від короновіруса робить на день.

Навколо Біткоїнових позитивних новин було все більше й більше. Я знаю. Я читаю Форклог. Там все пояснюють для таких професіоналів, як я. З малюнками.

У цей час і дивився на ціну у 64000$ і дивувався. "Хто купує на хаях, той їздить не на санях". А на чомусь іншому їздить. За рахунок цих героїв ми досягли нового історичного максимуму. Сподіваюсь, що багато хто з них дочекаються ціни вищої за максимум. Вона буде в цьому році.

Далі виходить новина, що Тесла продала 10% від свого запасу Біткоїнів. Продали вони його спокійно. На ціну це вплинуло мінімально. Це був хороший знак. Знак про те, що великий об'єм Біткоїнів можна легко купити і легко продати. Ну тобто з цим все нормально. Могли просто в мене спитати. Я постійно продаю і купую.

А далі почали відбуватися цікавіші події. Ілон Маск сказав, що Біткоїн не екологічний. Він перестав продавати Тесла за них. І почався шквал негативних новин на цю тематику. Китайці, як завжди, почали йти проти своїх же майнерів. Навіть Грінпіс перестав приймати пожертви у Біткоїнах.
Усі почали кричати і бризгаии соплями, що екології кабзда через майнінг.

Дивно, правда? Мало новин про те, що гаманці, які мали від 100 BTC, тільки збільшують свої запаси. Нема новин про те, що фонди розпродають свої запаси.
Нічого дивного. Маніпуляція ринком.
Індустрія криптовалют ще досить молода. Ми зараз спостерігаємо народження нового типу фінансових активів. Тут я кажу про справжню криптовалюту. Ефіріум і подібні муляжі до цього не відносяться.

Що буде далі? Далі буде, те, що й було й до цього. Будемо мати помірний рух ціни у коридорі. Троху вгору, троху вниз. Ці великі хлопці не поспішають. Грошей зараз вільних у світі багато. Добре, що короновірус у цьому допоміг. Біткоїни будуть купляти потихеньку. Подолають проблему впливу на екологію. Все знову буде добре.
А потім.... Буде новий цикл. А потім будуть знову позитивні новини. Знову будуть люди купляти. Але, як і цього разу, у великих хлопців з корпорацій все буде добре на їх анонімних гаманцях. Все буде чудово у фінансових звітах про наявні Біткоїни.

Тема ще досить молода. Наша задача не прогавити цю можливість. Не прогавити можливість піти у "справжне життя".

Sort:  

Отож зараз час купувати біткоїни?