Мій фото-ремейк на кінофільм "П'ятий елемент"

in QUAC3 years ago

Мій фото-ремейк на кінофільм "П'ятий елемент"

Я не знаючи, як ви, але я, в дитинстві, дуже любив читати фантастичні романи і, в посследствіі, у мене була величезна колекція відеокасет на цю тематику.

Напевно, я невгамовний фантазер і мрійник, але, це була частина мого життя, повне пригод і читання книг, переглядів фільмів ночі безперервно.

Один з дуже легких для перегляду і захоплюючих фільмів, П'ятий елемент, я переглянув безліч разів, і, він, мені не надоедалл.

Єдине, що мене турбувало, це те, що у цього фільму немає продовження.

Деякий час назад, захопившись редагуванням фотознімків, я вирішив зробити ремейк одного з сюжетів цього кінофільму, за допомогою фотознімків, які я зробив в Молдові і в Україні, виходить, міжнародний ремейк.

Так, ця картина виглядає в результаті.

20190722193016.jpg

Вид з супутника на планету Флостон Парадайз, такою була ідея.

Деякі супутники планет покриті льодом, і я вирішив створити такий сателіт.

20190722115057.jpg

Наступним етапом було формування зоряного неба.

20190722115238.jpg

Флостон Парадайз я сформував в три етапи, в результаті, накладення кольору сформувало моря і континенти.

20190722115415.jpg

Сюріалістічние колони в кишинівському торговому центрі Атріум, дали мені ідею створити готельний комплекс на супутнику.

20190722184603.jpg

Космос мені видався надто пустельним і я створив ще кілька супутників.

20190722185211.jpg

Жителі Києва, які часто проїжджають станцію метро Дніпро, дізнаються цей плавучий готель.

20190722190800.jpg

Американська поливальна машина, яку я побачив в полі, в Корецькому районі Рівненської області, дала мені ідею для створення космічного челнка.

20190722192807.jpg

Це був підсумковий варіант картини, якому, передувала інша картина, але, я не залишився нею задоволений і переробив.

Ви можете побачити цю чернетку нижче.

20190720232328.jpg

Photos taken with a Sony Cyber-shot DSC-HX300 camera
I edited a photo in the program PhotoDirector, which I also installed on my smartphone.

Author @barski
Ukraine

For my publications, I do not use stock photographs, it is fundamentally important for me to use photographs that I have made with my own hands for publication and I can name them - authorial work.

You can go to our blog on the Hive platform by clicking on the bee.

bEEEEEEE.jpg

DAILY, HOURLY EARNINGS:

You can earn BITCOINCASH hourly and support me by registering using my referral link: https://evebch.xyz/?ref=66241.

You can earn BITCOINS hourly and support me by registering using my referral link: https://freebitco.in/?r=14720154.

Fast Bitcoin withdrawal to a bank card Ukraine and Russia from the #Hive-Engine and other trading platforms. Verified by me Currency exchange.

Sort:  

Интересный результат получился в фотоарта!