Introducehimself: атомник і... поет. (UA-EN)

in QUAC3 years ago (edited)

20200822_151031.jpg

Скажи мені, хто твій друг – і я скажу, хто ти. Згідно з логікою цього старого прислів'я виходить, що я цікава, талановита, творча і розумна особистість:))) Адже саме такими є мої друзі.
Отож: сьогодні йтиме мова про мого друга, крутого поета, активіста і блоґера Сашка Кучеренка, знаного також під творчим псевдонімом «Сашко Обрій».
Ми познайомилися в інтернеті у Фейсбуці, мене зацікавила яскрава зовнішність Сашка і спочатку я подумала, що він займається історичною реконструкцією, адже було фото у якійсь козацькій шапці:) А за кілька хвилин, переглянувши спільних друзів, збагнула, що це поет, тобто мого поля ягода.

3.jpg

В селі Актове, на Миколаївщині, дорогою на знаменитий каньйон.

Tell me who your friend is - and I'll tell you who you are. According to the logic of this old proverb I am an interesting, talented, creative and intelligent person :))) Because my friends are just like that.
Meet: this is my friend, a cool poet, activist and blogger Sashko Kucherenko, also known by the creative pseudonym "Sashko Obriy". We met on the Internet on Facebook, I was interested in the bright appearance of Sasha. And in a few minutes, looking at mutual friends, I realized that this is a poet.

IMG_20190618_185531.jpg

Ріка Південний Буг поблизу Южноукраїнська.

Тоді Сашко саме видав третю збірку своїх поезій «Бусол» і я з радістю запросила його до Львова на презентацію. А влітку 2019 побувала в гостях на його малій батьківщині – Миколаївщині, відкривши для себе нову, раніше мені невідому частинку нашої прекрасної країни.
Сашко за фахом атомник і кілька років працював у рідному Южноукраїнську на місцевій АЕС. Проте в душі він завжди був вільною і творчою людиною. Тому одного дня просто кинув усе це і поїхав у столицю в пошуках нового життя! Такі історії я люблю:)

IMG_20200804_160836.jpg

Дорогою на Парашку, у царстві старих буків.

Then Sashko published the third collection of his poems "Busol" and I gladly invited him to Lviv for a presentation. And in the summer of 2019 I visited his small homeland - Mykolayiv region, discovering a new, previously unknown to me part of our beautiful country. Sasha is a nuclear engineer by profession and worked for several years in his native Yuzhnoukrainsk at a local nuclear power plant. However, in his soul he was always a free and creative person. So one day he just threw it all away and went to the capital in search of a new life! I love such stories :)

IMG_20200805_012628.jpg

Похід на гору Парашку.

Зараз Сашко працює у Музеї книги і друкарства України, займається перекладом і написанням статей української Вікіпедії, а також пише дууууже багато поезій. Останнім часом основний напрямок його творчості – це гумор і сатира, зараз до речі готується до друку наступна його збірка "Сокира сатири" з дуже цікавими ілюстраціями. Але є в Сашка і красиві ліричні вірші, які можуть розтопити серця скептиків.
Сашко – чесна, яскрава людина, але часом трохи категорична. Не дивно, що його або люблять або ненавидять, і він щедро підживлює обидва ці почуття публіки на сторінках Фейсбука. Великий патріот і знавець української мови, який виріс в умовах жорсткого суржика і фактично вивчав українську, щоб розвинутися як поет.
Сашко – екстраверт, але йому подобається водночас і світ природи, тихі прогулянки на велосипеді, походи в гори.
Запросила його сюди заради хорошої поезії, яка мабуть знайде відгук у Вулику:) Гарантую, що нудно не буде!
Дякую QUAC за ідею розширення українського Hive і створення якісного контенту. Приводьте друзів, ось тут написані умови конкурсу:
https://peakd.com/hive-160799/@quac/quac-update-pro-princip-roboti-konkurs
Тисніть upvote.
Па-па.

20200825_184117-COLLAGE.jpg

Хлопці удосконалили поручні для того, щоб було легше спускатися із кручі на пляж (Лебедівка, Чорне море). Туристи це оцінили.

Sasha is an honest, bright person, but sometimes a little categorical. Not surprisingly, he is either loved or hated, and he nurtures both of these feelings of the public. He is a great patriot and connoisseur of the Ukrainian language. Sasha is an extrovert, but at the same time he likes the world of nature, quiet cycling, hiking. I invited him here for good poetry, which, I hope, will find a response in the Hive :) I guarantee that it will not be boring! Thank you QUAC for the idea of ​​expanding the Ukrainian Hive and creating quality content. Click upvote.
By!

20200804_190458.jpg

А статтю @obrij1991 з елементами автобіографії читайте тут:
https://peakd.com/hive-160799/@obrij1991/privit-mene-zvati-sashko-kucherenko-ya-novii-uchasnik-hive

Sort:  

Цікава людина, Ви розповідали йому про HIVE? Якщо так, напишіть його нік, щоб я розпочав слідкувати (following) за ним?

Так, я його сюди "затягнула":))) Його нік @obrij1991, вчора він про себе також написав.

Яка гарна ініціатива - писати тут про наших друзів! Це виходить, що я теж цікава і творча людина :)

Саме так:)