You are viewing a single comment's thread from:

RE: Перспектива блогінгу у Вулику.

in QUAC3 years ago (edited)

Мені найцікавіша та частина статті, де ви вклали 50 $, а потім через певний отримали 240 $. Де можна навчитися, як це робити? В яку криптовалюту треба вкладати??? Я знаходжу в бінансе і бачу купу різних валют,від них просто очі розбігаються:(

А загалом хороша стаття, важлива для початківців:)

Sort:  

Зазвичай дивлюся на малі проєкти, які несуть за собою технологічні рішення. Поки вказувати на якусь окрему крипту не можу, не хочу брати гріх на себе щодо втратити чужих коштів😅

Ага, я зроблю розумну міну, що все зрозуміла:)
Дякую! Будемо вчитися, головне на все знайти час...

Багато цікавих free курсів є на binance, також є окремий розділ новин на сайті nachasi.com
Поки, це мій топ.

Багато разів від мене проковзували кошти, так як немає поки витримки відразу продаю, вже два рази пропустив 1000-2000$