Свято Водохреща та чайні думки

in QUAC3 years ago (edited)

Доброго дня шановні.
Не писав пост два дні. Буду намагатися не пропускати)

photo_2021-01-19 09.00.53.jpeg
Люди йдуть з ополонки

Я Вітаю всіх зі святом Водохреща.
Раніше я ставився до всіх цих свят різко негативне. Чому?
Тому що я не люблю п'яних людей, які окунаються в проруб заради показухи. Да ще ці люди потім продовжують вести свій аморальний спосіб життя. Але нещодавно я змінив свою точку зору. І ось чому.

Якщо мене ніхто не чіпає і не зазіхає на мої права, то чому я взагалі маю думати про цих людей і вчити їх життю? Я не маю на це право, рівно таке як і вони не мають право вчити мене.

Я просто став відноситься до них як то кажуть "паралельно". Я просто не зважаю на них і все)
Хочуть вони купатися в 20 градусний мороз- це їхня справа.
Особливо це стосується людей похилого віку. Якщо вони вірять у шось, і їм так краще та легше жити, то навіщо мені щось нав'язувати.

Cьогодні як раз такий день, що ми зустрілися чотирма (всіма) друзями. Попили чаю, поспілкувалися біля 30-40 хвилин. Але стояти при -20 на морозі-не дуже хороша ідея) Тому ми роз'їхалися всі по своїм cправам.

photo_2021-01-19 09.03.11.jpeg

Зі святом Вас) А я проведу свій час зі своєю сім'єю.

photo_2021-01-19 09.03.55.jpeg

Sort:  

Congratulations @lublujizn86! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 10 comments. Your next target is to reach 50 comments.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP