Вожак

in QUAC4 years ago

Хто у двори господар?

Джерело дивиться тут:http://kordon.in.ua/news/na-liuboml-shchyni-rozshukuiut-nimets-ku-vivcharku-166199/

Сьогодні субота, нумо розважмось, дамо собі трохи насолоди, згадаємо про братів наших менших, тварин.

Ви вже всі знаєте, що в мене був собака вівчарка славний пес "Джек". Він був у мене 14 років і ми дуже пишалися своїм чотирилапим другом.
image.png
Я хочу розповісти декілька історій.

1.Коли ми привели "Джека" у школу для собак, то там був вожак, також собака вівчарка, у перший же день Джек з'ясував з ним відносини, й в бійці доказав, хто сильніший, як ви зрозуміли вожаком став "Джек", тренерка була здивована, це був її пес, але нічого поробити вже не змогла у школі з'явився новий вожак.

2.Моя сестра йшла зі школи, й на неї напали дворові собаки, вона дуже злякалася і ввечері вийшла з "Джеком" на те місце де зустріла цих собак, вони були там, "Джек" одразу напав на цих собак, повалив головного пса, й вчепився йому в горло. Більше ми цих собак там не бачили.

3.В нас були дуже погані сусіди, одного разу я виходив з "Джеком" з ліфта, а на порозі ліфта стоїть здоровенний Дог "Лорд", він одразу вчепився "Джеку" в вухо, у "Джека" пішла кров. Темнота собаки зчепилися, ґвалт стоїть на все парадне, тут мама відкрила двері, й ми побачили, що "Джек" тримає Дога за горло, поки їх розчепили, забрали собак додому.А цей Дог був собакою друга сусіда, то вони навіть не вийшли.