Смакуємо варениками з чорницею та смородиною!

in QUAC4 years ago (edited)

photo_20200704_130209.jpg

З точки зору кулінарії – літо пора свіжості 😃 Якої це свіжості, можете здивовано запитати ви? Адже літо – це передусім спека та сонце, ну хіба що біля моря вечірній бриз може подарувати вам свіжість, коли ви відпочиваєте. Але я маю на увазі, що літній сезон обдаровує нас свіжими овочами, фруктами та ягодами. Я зараз просто насолоджуюся тим, що є доступними стільки свіжих ягід і намагаюся приготувати якомога більше страв із ними.

Найпростішою стравою, яку ви можете приготувати з ягід, є вареники. Всі знають класичні вареники із вишнями та черешнями. Проте в якості ягід також можна використати будь-які інші ягоди. Я взяла чорницю та смородину. Я не описуватиму тут їх детального приготування, адже вони готуються як будь-які інші вареники і кожна господиня знає як приготувати цю традиційну українську страву 😄

photo_20200704_130209 2.jpg

Скажу лише, що до гарячих вареників я додаю шматочок масла, яке додає неповторного смаку до цієї страви. Моя донечка Даринка вподобала собі ці ягідні вареники, вони їй дуже сподобалися. Вона втоптала цілу тарілку і попросила добавки)). То ж я зрозуміла, що вареники справді вийшли смачними. Раджу і вам спробувати зробити собі легкі літні вареники із ягодами, адже не можна пропускати ягідний сезон 😉

photo_20200704_130207.jpg

photo_20200704_130208.jpg