Де я пропадав?

in QUAC3 years ago

Привіт дорогі читачі. Довгий час я був відсутній на цій чудовій платформі. І в цьому пості я хотів би розповісти де я був, що робив і де пропадав.

IMG_20200904_131125.jpg

Отже в 2020 році я був активним учасником на цій платформі, там я писав пости брав участь в різних конкурсах, але через деякий час у мене почало не вистачати вільного час на написання постів, це було пов'язано з безліччю проблем і проблемами зі здоров'ям, зараз мені стало трохи легше, але більшості проблем залишилося над якими я зараз працюю.

Також у 2021 році почався хайп в криптовалюті який триває й досі. Я вирішив не проходити мимо движухи, враховуючи що я не остання людина в крипті, але в кінці мене чекало велике потрясіння і депресія яка триває ще й досі, але я не збираюся складати руки і сидіти, а буду рухатися до кінця 📈. До речі наступний пост я збираюся написати про криптовалюту, думаю багатьом людям цей пост буде корисним, так як краще вчиться на чужих помилках, ніж здійснювати свої.

На сьогодні у мене все. Дякую що були зі мною.

Sort:  

Успіху в майбутньому.

Спробуйте тематичну спільноту для фінансів - https://leofinance.io/

Раджу також більше уваги приділяти тегам повідомлення, більше інформації - https://peakd.com/hive-165469/@cranium/tag-sho-ce-take-ua



Link to vote for @cranium as a witness