You are viewing a single comment's thread from:

RE: BHT Token & BroadHive Topluluğu Hakkında

in Broadhive Community3 years ago

Ellerine sağlık canım yine faydalı bir anlatımla herkese yardımcı olmaya devam ediyorsun. Senin sayende ecency.com u öğrendim. Senden özel bir isteğim olacak. Ecency com ile ilgili bir tanıtım yazısı yazabilir misin🤗 bize ne gibi katkıları olacak. Nasıl bir platform eminim ki bilmeyen bir çok kişi vardır. Sayende öğrenebilirler 😍

Sort:  

Tabii ki canım 🤗 En kısa sürede detaylı yazı hazırlıyorum.
!ENGAGE 25

Şimdiden teşekkür ederim melek kalpli arkadaşım benim 🤗

Ben teşekkür ederim. Şimdi başladım. Başta birazcık senden bahsediyorum 🤗

Ellerine sağlık canım 🤗 yazını gördüm okurken duygulandım. Çok faydalı ve içten bir yazı hazırlamışsın. Çok teşekkür ederim canım . Bu kadar hızlı bir şekilde hazırlayacağını tahmin edemedim kuzum. Yoksa bu kadar geç kalmazdım postu görmekte. İlk yorumu benim atmam lazımdı. Kızdım kendime.

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.