You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dobrota u prolazu. - ❤️‍🩹 - Goodness in passing.

in BANAT2 years ago

Odlično poznajem maternji jezik i razumela sam značenje reči "u prolazu". Usput, ili u prolazu.

Prva slika je tako poznata. Bilo bi lepo da postavite link do izvora originalne fotografije.

Širite lažnu sliku o našoj zemlji. Deca romske nacionalnosti imaju pristojnu odeću i obuću, kao i solidne IKT uređaje.
Pravo i dužnost svih građana je da postupaju u skladu sa Opštim protokolom za zaštitu dece od zlostavljanja i zanemarivanja.
Ne bih ostavila komentar da tema nije toliko teška.

Feel Good, i svi srceparajući tagovi: #barefoot, #help, #goodness, #bread, #smile, #love, navode na to da svi treba da se osećaju dobro nakon čitanja posta?

Da li znate šta se desilo sutradan?

Sort:  

????????!
Zaboga ženo, pomogla sam detetu.
To činim uvek.
Ne gospodjo, nemaju svi, kao što nemaju ni neki ljudi ostalih nacionalnosti.

Feel good znaci, osecati se dobro, dal to veselo, il iz nekog razloga, a ja sam se jako dobro osetila sto sam mogla pomoci tom detetu, kao i sutradan, isto sam se osecala dobro, jer znam da sam nekom pomogla s necim, sto, izgleda, vi nikad to ne radite, najverovatnije, po ovom sto pisete.

Zašto izvrćete iskrenu dobru naneru?

Zapamtite, sve reakcije imaju samo dva emotivna izvora: ljubav i strah.

Slike su originalne, odakle vam pravo da napadate bez dokaza???

Ako mislite na one ruke sa srcem, to nije slika, vec je to ikonica, koja je free za koriscenje i ne treba nikakav link ili credit za nju, a to sto je poznata il nije, to nema veze, ako se moze i sme koristiti online bilo gde. Prvo morate nauciti neke stvari, a onda napadati ljude.

Ovakvim ljudima kao što ste vi nije mesto ovde.

Ako vam smetaju moji, ili neciji postovi ili teme, jednostavno, zaobidjite ih, nemojte nam gubiti vreme, i nama, i vama sa ovakvim komentarima.

Vaš komentar nije proizvod ljubavi.

Zvučite frustrirano i izlojedjeno. Negativno.

Ne želim dalju diskusiju sa vama, jer niste vredni toga.