You are viewing a single comment's thread from:

RE: Castle Lichtenstein

in Pinmapple10 months ago

Správy už dlhšie nesledujem, lebo sú depresívne a na sociálných sieťach sa zameriavam len na videá o psoch 😁, takže som o tej tragédií nevedela, ale hneď som si to pozrela. To aby sa človek už bál ísť aj na výlet. Strašné.

Ja by som to všetko stesnala do jedného postu. Mám rada, keď mám len jeden post z každého výletu, ak keby tam malo byť 80 fotiek 😂 Oh, tak to ja by som tam šla tak či tak 🙂 škoda, že ste sa rozhodli inak, možno by ste mali pekný zážitok.

No podľa mňa to bolo zatvorené presne kvôli takým ľuďom ako je Stefan 😂

Ďakujem 🙂 nie vždy sa to podarí, ale snažím sa, teda Stefan sa snaží 😉

Sort:  

S těma zprávama máš pravdu, většina z nich vyvolává v lidech jenom negativní pocity, někdy zbytečně... Filter "doggie videos only" se mi líbí, asi ho taky zavedem :D Vlastního pejska neplánujete? Když už kvůli zahrádce a balkonu nikam dál stejně nemůžete a času doma trávíš dost, tak by to šlo, ne? :) My máme psy taky moc rádi a chtěli bysme i vlastní, ale s nomádským životem, který jsme doteď vedli, to moc kompatibilní nebylo...

Jo, Stefan se snaží. Fotí tebe, sám ochotně pózuje do každého článku... Ví vůbec, že už je na Hive hvězda, i když si tu ještě ani nezaložil účet? :D

Tento týždeň nič nestíham.. teda stíhala by som, len som tak strašne unavená, že keď môžem, tak spím 🙂

No to je úplne najlepší filter na svete. Žiadne drámy alebo násilie, len strašne zlaté stvorenia 🙂

Mama má psa a je to strašne veľa roboty. Potrebujú neustálu pozornosť a tú im ja neviem dať a zároveň cestujeme menej, ale predsa cestujeme. Nemáme tu nikoho, kto by sa nám o psíka postaral. Tak ja si ho len užijem, keď som na Slovensku. Nabijem sa energiou a vrátim sa do Švajčiarska 🙂

Jasne, že vie 🙂 On bol so mnou aj minulý rok na HiveFeste, takže veľa ľudí spoznal. Síce nebol na konferencii, ale stále večer prišiel k nám. Veľmi sa mu to páčilo a chcel si založit účet, len na to nemá čas. Ale z času na čas povie, že už ho konečne musí založiť. No uvidíme..

V pohodě, já v poslední době taky nestíhám vůbec nic... Nejvíc to teda odnáší právě Hive, ale tak na to jsem už několikrát upozorňoval, že to tak bude :D :/

Ty dokážeš v tom horku spát? To teda závidím, já s tím dost bojuju... Tady v Praze se často venkovní teplota drží kolem 25 stupňů až do noci, takže i když spím už skoro na balkoně, stejně to moc nepomáhá :D

Joo, to si pamatuju, že s tebou Stefan byl i na HiveFestu. Tak třeba jednou nadejde ten velký den, kdy se k nám oficiálně přidá :)

Hezký víkend přeju!