You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kraków - a city of rich history

in Worldmappin7 months ago

Ako sa inak máte okrem toho, že toho máte strašne veľa? Dúfam, že si to aspoň trošku užívate 😊

Určite každý chápe, že nemáš čas, a myslím si, že nikto ani nečaká, že odpíšeš 😊

Sort:  

No, užíváme... Jak kdy, ono to šestinedělí je taková jedna velká emocionální houpačka, kdy ti pocity náhodně lítají mezi depresí a euforií :) Hlavně teda samozřejmě u té matky, ale na mě to přechází taky :D

Co váš výlet do Prahy, máte už přesný termín a nějakou představu o programu? Rád bych vás aspoň na chvilku zase viděl :)

Dúfam, že sa to čoskoro ustáli 😊 jasne, že to na teba prechádza, je to pre vás úplne nové a musíte sa zohrať ako rodina 😊

V Prahe budeme od štvrtka do nedele, len zatiaľ nemáme program. Ideme tam hlavne preto, lebo naša veľmi dobrá kamarátka má narodeniny, tak nechávame plán viac menej na ňu. Včera sa vrátila z dovolenky, tak by mi mala dať vedieť do konca týždňa, tak potom ti napíšem. Kedy by to vyhovovalo tebe? Cez deň alebo radšej večer?

Aha, já jsem myslel, že přijedete až na konci listopadu. Teď nevím, jestli se za váma dostanu, ale pokusím se, aspoň na chvilku. Napíšem si na FB ;)

Ale veď to je koniec Novembra 😊 23-26.. ja to mám tak zafixované v hlave, že som ani nepomyslela na to, že by som ťa mohla zmiasť 😊

Aha, tak to jo :) Já jsem se lekl, že přijedete už tento čtvrtek ;)