You are viewing a single comment's thread from:

RE: Chateau Šimák in Pezinok

in Worldmappin5 months ago

Hahaha, odhalil si nás 😂 Zistili sme, že je to fakt komfortnejšie ako napríklad v Radisonne a stojí to menej peňazí. Zároveň sa na chvíľu cítim ako princezná a aj sa niečo naučím. Teraz to už bude teda pomenej, keď budeme lietať, ale stihli sme ich už zopár 😊

No tam bola strašná zima a oni si tam len tak pobehovali a nevyzerali, že by im bola zima. Ale pravdupovediac, tiež som bola prekvapená, že tam boli.

Presne tak, ja fakt neviem.. a ešte si aj menia dni, tak si to človek nevie ani naplánovať. Viac to tu nerozoberajme, keďže nám tu môže dosť veľa ľudí rozumieť 😉 Ale veľmi pekne ti ďakujem za podporu 😘

Sort:  

No to věřím, že to musí být úžasný pocit :) Vždycky mi to připomene ten starý devadesátkový seriál Život na zámku, nevím, jestli to běželo i u vás na Slovensku :)

Neboj, rozebírat to nebudeme a ani jsme neřekli nic konkrétního, ale máš fakt pravdu a docela mě to překvapilo. Aspoň že ty Tipáky můžu rozdávat, snad mi provozovatelé TipU tu roli kurátora pro neaktivitu neseberou :D

Nespomínam si, ale určite sa pozriem, či sa to dá niekde vidieť, keďže to vyzerá zaujímavo. Mám rada staré česke filmy/seriály, a pozerám, že tam hrajú aj super herci.

Tak to dúfam, že nie. Neverím, že si až taký neaktívny 😊 Máš tu nejakú reputáciu a každý chápe, že máš toho veľa. Prečítala som si nejaké komenty pod tvojím najnovším článkom a máš neskutočnú podporu (samozrejme zasĺuženú) od ľudí. To sa ti musí dobre čítať 😉

Jo, mrkni na to :) Dneska už člověk ty devadesátkové filmy a seriály vnímá jinak, ale tenkrát jako děcka jsme se na to dívali docela rádi :)

Děkuju, máš pravdu, ta odezva na ty madeirské hory byla fakt úžasná. Nebyl čas na víc než pár krátkých odstavců, ale stejně tam mam desítky milých komentářů ze všech koutů světa. To fakt potěšilo, že na mě mí Hive přátelé a sledující nezapomněli, ani když teď nejsem moc aktivní :)