You are viewing a single comment's thread from:

RE: I made a dream come true in the Indian Ocean Maldives

in Pinmapple4 months ago

Много, ама много обичам хората!
Най-вече обичам шарените, весели, свободни от ограничения Човеци, който осъзнато минават през живота , защото им се възхищавам и прекланям пред смелостта да бъдат различни в едни рамкови времена.... Аз самата съм със свободна, въздушна душа, но рамкирано мислене.... Но това съм аз, работя по себе си и с помощта на добри хора, мисля че в някои момент от живота си ще стоя на брега на морето, очите ми ще са щастливи и ще си кажа браво момиче..... Това е моята мечта на 55 години, а ти си я постигнала на двадесет и.... години 😁💫💕💗.
Но всичко с времето си и опитноста!
Всяко поколение е различно, всички хора си имат път, път по който вървят... .
Животът е прекрасен!!!

Wave Media