You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hike to the top of the Teide volcano

in Pinmapple2 years ago

Tak tohle je ovšem pecka! To se Peťa nepochlubil, že jste si takhle stylově vyšlápli Teiďáka :) Mě to taky lákalo, ale moje polovička tenkrát dost silně lobovala za lanovku, tak jsem nakonec ustoupil a vyvezli jsme se nahoru i dolu :D :/ Ale když to teďka čtu, jaký je to masakr, tak jsem možná zpětně i rád :D Každopádně skvělý report, snad bude náležitě kurátorsky oceněn :) Zítra ti sem pošlu ještě nějaké Tipáky, dnes už mám rozdáno ;)

Sort:  

:D LOL
...už ta vidim v žabkách na Teide!!

Neměl jsem žabky! :D

😂😂😂

Možná z toho ještě má trauma, tak se nepochlubil 😂 Bylo to naprosto neuvěřitelné a nezapomenutelné. Však se o tom můžeme pobavit na podzim, doneslo se ke mně nějaké potenciální pivečkování 😀 Díky za podporu, je to oceněno jak blázen!

Jasně, rád vás oba uvidím ;)