You are viewing a single comment's thread from:

RE: Trip to Šášov castle / Výlet na Hrad Šášov

in Worldmappin4 months ago

Ďakujem Ti za radu... Ecency som doteraz využíval menej a iba v mobilnej aplikácii ale ako desktop verzia je to oveľa lepšie... Skúsil som si to podľa návodu a ide mi to... Akurát už boostnutý článok sa nedá ešte raz boostnuť... Ešte raz ďakujem, musím viac času stráviť skúšaním vecí na hive aby som viac využil jeho potenciál... Našiel som si aj info koľko ecency bodov zarobím za jednotlivé aktivity 🙂

Sort:  

Je trochu paradoxní, že Ti radím právě já. Já jsem technický ignorant. Čím více budeš komentářů, tím víc ecency bodů...

To nevadí, ale radíš dobre. Máš to odskúšané a to je základ. Mne toto chýba.

A zrovna jsem se dočetl, že se ten systém začíná měnit... Tak uvidíme, co a jak bude.

No pekne, teraz keď ho začínam využivať 😂