You are viewing a single comment's thread from:

RE: How we became Caminantes at Gran Canaria (ESP) - Day 9

in Pinmapplelast month

Ono asi samo o sobě nejde žít z Hive, pokud zde člověk nemá rozjetý nějaký projekt. V mým případě je to kombinace několika zdrojů příjmů, který jsem si za několik posledních let vytvořil a k tomu aktivní obchodování akcií a krypta. Třeba mě to za pár měsíců přestane bavit a zase se vrátím k něčemu produktivnímu :D

Sort:  

Já k témuž nemám odvahu.

Také jsem neměl odvahu se do něčeho podobnýho pustit, ale když jsem si před rokem projel co jsem se všechno za posledních 10 let naučil. A jak jsem pasivním investováním rozšířil portfolio. Tak jsem si řekl, že je čas s tím začít pracovat aktivně s přiměřenou mírou rizika. Kdykoliv se můžu vrátit k tomu co jsem dělal a nebo třeba začít řídit kamión kdyby bylo nejhůř. Protože jsem si udělal řidičák C+E zdarma, když mi to nabídli a vlastně jsem to nepotřeboval :)