You are viewing a single comment's thread from:

RE: How we became Caminantes at Gran Canaria (ESP) - Day 13

in Pinmapple21 days ago

Oproti kontinentální Evropě je to rozhodně blíž. Vzhledem k tomu, že fotím přes 20 let tak nějak vím jak slunce funguje. Je mi jasný, že na rovníku vystřelí kolmo nahoru za minimální čas. Ale když porovnám ČR a Kanáry v zimě. Tak v ČR máš třeba 2 hodiny idealní světlo a na Kanárech je to jen 30 minut. Mrtvolky jsou fotogenický, ale když e člověk nečeká za rohem a najednou jí máš metr od hlavy tak to dost překvapí.

Sort:  

Na rovníku je obecně hodně věcí jinak. Třeba i tvar měsíce. V našich končinách je srpek v poloze písmena "C" nebo "D", na rovníku vypadal jako smajlík :)

U těch krabů doteď nechápu, jak je možné, že jsou ty skeletonky v poloze, jako by byli ti krabi pořád živí. Nevěřím, že se tam vyškrábali umřít a prostě tam tak uschli. Matka Příroda je holt plná záhad :)

Je to dost možný, že to tak dělají, Mě třeba doma rybičky plavou umírat do rostlin a nebo kořenů rostlin co mám nad akváriem. Jako kdyby věděli, že budou hnojivo.

Teď mi vlastně došlo, že se kraby svlékají z krunýře jako krevety když vyrostou a nevejdou se do toho původního.

Já měl kdysi taky akvárium a víc než rybičky mě bavilo chovat právě raky a kraby. Takže jejich chování znám celkem dobře. A svleky to určitě nebudou. Svlékat se korýši chodívají co úkrytů, protože po svlečení, než jim ztvrdne nový krunýř, jsou nejzranitelnější. Párkrát jsem to natočil i na mobil, je to dost zajímavý proces. Ze starého exoskeletonu ti po pár minutách vyleze jakoby úplně nový rak, který je třeba o třetinu větší a má i jinou barvu než před tím :)