You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sandland:Again After 2 Years - Kum Şehri: 2 Yıl Aradan Sonra Yeniden - (Turkish - English)

in Pinmapple3 years ago

vay be koca iki sene geçmiş burayı anlattığın yazıyı dün gibi hatırlıyorum, zaman ne çabuk geçmiş..
gerçi son yılları hiç yaşamamış gibi hissediyorum kendimi:/

insan inanamıyor hâlâ kum ve sudan ibaret heykellerin nasıl böyle güzel olduğuna ve dimdik ayakta kalabildiğine.
mitolojik karakterleri, tarihi ve antik yerlerin heykellerini detaylıca izlerdim herhalde:)
ben de müze ve tarihi yerleri gezmeyi severim senin gibi 🙂

yine çok güzel anlatmışsın canım sanki buradan birkaç kişi toplanıp gitmişiz de sen de bize gönüllü rehberlik yapıyormuşsun gibi hissettim 🙆‍♀️

Sort:  

Teşekkür ederim canım. Beğenmen beni mutlu etti. Bu olağanüstü eserleri blockchaine kaydetmek benim için ayrı bir anlam taşıyor. Ömürleri bittiklerinde bir daha aynıları yapılmıyor. Burada sonsuza kadar yaşayacaklarını düşünerek sizlerle paylaşmak keyifli hal almaya başladı o yüzden.
!PIZZA

Burada sonsuza kadar yaşayacaklarını düşünerek sizlerle paylaşmak keyifli hal almaya başladı o yüzden.

Bu duygu çok güzel. Kayıp gitmeme, orada sanki bir çerçeve içinde asılıymışcasına hep var olma hayali muazzam..

Devamını beklerim :) böyle güzellikleri, izlediklerini, okuduklarını ve düşüncelerine dair şeyleri okumayı seviyorum☘