Sort:  

Haha 😃 Si si malo osvežila spomin, sumim. Ja, jaz na morje sploh ne hodim. Sem pa bil 2020 na počitnikovanju med Krasom in Gorico. Ampak saj veš, v mojem stilu, vsak dan na več različnih lokacijah...

Ja saj zdaj je to tudi bil hiter obisk vec lokacij 😂 Moram si kmalu vzeti cas da obiscem Sočo pa kaksen pohod po nasih Alpah :) Me prijateljica povabila, da greve na Triglav, ampak mislim, da se nisem pripravljena na taksen ekstrem 😂

Ah,še nisi prava Slovenka? (saj jaz tud nisem, btw...) 😁 Ja, seveda, kristalna Soča in mostovi. Če boš tam, se splača obiskat tudi obalo in poti ob reki Nadiži. Pa mini slapovi na potoku Idrija (če se prav spomnim, so najlepši v okolici kraja Močila)

Ne nisem, žalostno 😂 Saj še imam nekaj let, mogoce mi uspe v bliznji prihodnosti 🤔 Ja ti deli Slovenije so definitivno najlepši, se splaca obiskati ☺️

Samo res, žalostno 😄 Naj bi se človek vprašal, kaj ga/jo sploh ustavlja - ali je to čas, volja, ali to da si stalno rečeš "ah saj bom...enkrat",ali to da hočeš potovati s prijatelji in težje najdeš skupni prosti čas... vse to naštevam, ker sem vse to dal skozi 🙃

Ja tocno to kar si napisal tak je :) težko je najti čas, pa ti 12 urni delovniki me že počasi ubijajo tak da na koncu se sploh nimam volje premaknoti iz stanovanja 🤔

12 urni delovnik maš? In my eyes, U R superhuman! 🤖