Моя ода про броколі 😍

Якщо хто не в курсі, то це - справжнісінький Суперфуд! Не той, що розрекламували маркетологи, щоб подорожче продавати в магазинах для фітоняш. А справжнісінький, Суперфуд!

image.png
Фото

У 100 грамах броколі міститься 150% денної норми вітаміну С і вітамінів групи B! Білок броколі за своїм складом максимально наближений до тваринного білка, плюс Зелена Богиня містить вітаміни А, Е, магній, кальцій, натрій, цинк, хром, фосфор, залізо, йод, селен, бор, калій! Я не шуткую! 😅 А всі питають, які вітаміни ми приймаємо - ось же вони! Тільки не в красивих баночках з iHerb, а в ошатній зеленій капусті!
image.png

😋 А ще в броколі живе ізотіоціанат, який вбиває ракові клітини! 👾🔫
Але головний фокус в тому, щоб не замучити всі ці вітаміни і мінерали термічною обробкою! 🎛🔥
В ідеалі - освоїти салати і смузі з сирої броколі. А якщо вже відварювати або готувати на пару, то буквально 1,5 хвилини !!! Прям за секундоміром! ⏱ Вона повинна залишатися яскраво-зеленою і хрусткою! 🤤
І я сама не можу повірити, що це стало для мене смачно, дуже смачно: просто броколі з оливковою олією, морською сіллю і свіжомеленим перцем.
Ще рік тому мені здавалося, що їсти це й закочувати очі від задоволення можуть тільки зовсім дивні нелюди 🙊 І ось я - одна з них! Аллегоп
І навіть хлопчаків привчаю її любити, хоча поки що очі їм закочувати доводиться вручну 😂
Але варіант з запіканням під сиром в духовці допомогає налагодити контакт ⚡️
Єдиний недолік броколі - від неї не ростуть груди 😩😂

Sort:  

Source
Direct translation without giving credit to the original author is Plagiarism.

Repeated plagiarism is considered fraud. Fraud is discouraged by the community and may result in the account being Blacklisted.

If you believe this comment is in error, please contact us in #appeals in Discord.

Please note that direct translations including attribution or source with no original content are considered spam.