Про випробування. І як до них ставитися.

На зв'язку експерт і гуру в випробуваннях 😂
За цей місяць зі мною стільки всього сталося, що про все навіть страшно сказати.
Можливо коли-небудь я це зроблю, ну а поки поділюся своєю методикою, як продовжувати жити всупереч усьому. Як не загасити свій вогонь і йти далі.

Ви знаєте ... не одноразово від своїх друзів чула фразу: «мої проблеми в порівнянні з твоїми просто квіточки»
І це найчастіше правда ... 🤪
photo_20200921_124548.jpg

Але ось парадокс :) ​​я не вважаю що у мене є проблеми 🙈

Для мене у мене їх немає. У мене випробування, які загартовують, роблять сильніше, виховують стійкість і емоційний стрижень.

При цьому я не концентруюся на негативі, адже так багато всього, за що можна дякувати.

За моїх дітей, за чоловіка, за батьків. За сине небо , за сонечко зранку і мільйон зірочок вночі.
За мудрість, дану мені Богом ... За молодість і це прекрасно🙌🏼🙌🏼 і є куди рости, є чому вчитися, є чим вчитися;)

Є чим ходити, є чим дивитися на світ!

Важливо не те, скільки всього на тебе звалять, а то, як ти до цього ставишся.

Як до досвіду, даного тобі щоб стати сильніше або як до ноші, яка тягне на дно.

І тут немає правильно відповіді ... що вибереш - так і буде.

Я вибрала перше. Саме тому продовжую посміхатися, злітати знову і знову, дякувати за цей досвід, який проходжу і працювати над собою, своїми страхами, якщо відчуваю щось ховається всередині - відразу дістаю це назовні.

А ви стійкі до випробувань? Або складно переносите тряску долі?

Sort:  

Жизнь одна у каждого, и только мы выбираем, как её проживать. Жизнью надо наслаждаться каждую секунду и быть благодарными, ведь нас могло бы здесь и не быть) Но мы есть, и это - великий дар