Профілактика

Восени всі традиційно починають боятися вірусів і «зарази» 😬 а цієї осені ще більше😅
А я б хотіла звернути вашу увагу на інше ... На те, як заразні людські почуття і емоції!
Я недавно згадувала випадок, коли ми піднімалися на гору. Виснажливй двогодинний підйом був позаду, ми йшли по краю гори, жуючи кексики з ланч-боксів, світило сонце, по обидва боки від вузької стежки, далеко внизу тягнулася прекрасна прекрасність природи 🌿
Screenshot_20200927_225817.jpg

І тут на особливо вузькому перешийку попереду мене в однієї з дівчаток трапився панічний напад: у неї бризнули сльози, вона зблідла, сіла на землю і почала говорити, що більше не може йти і їй страшно ... Ми її швиденько вмовити, що все ок , я забрала у неї сумку, щоб та не заважала, гід повів її далі за ручку ... І тут я зрозуміла, що у мене у самої мокрі від жаху долоні, я згадала, що з дитинства страшенно боюся висоти, що доріжка дійсно вузька, що полетіти з неї можна далеко і боляче ... Я стояла і просто не могла рушити з місця! 😰

Уявляєте ?! А до цього я взагалі не відчувала небезпеки! Не помічала, що йду на висоті 1500 метрів, в голові були тільки пампарампампам, опілки і кексік 😅
Але ж таке з нами відбувається кожен день! Особливо восени, коли імунітет душі ослаблений відсутністю сонця ... Ми не помічаємо, як чужі емоції стають нашими, чужі думки і слова вірусами проникають в нашу свідомість і змінюють його!
Screenshot_20200927_225855.jpg

Будьте уважні! «Заразними» можуть виявитися ваші найближчі люди: чоловіки, друзі, батьки! Не дозволяйте чужим страхам, фантомним болям, комплексам і стражданням ставати вашими! 😷
Слідкуйте за гігієною свідомості, намагайтеся уникати свідомо ризикованих контактів, регулярно провітрюйте приміщення і голову! 😌💨
Але є і хороша новина! Точно також заразливі і позитивні емоції! Тому найкраща аптечка і щеплення від сезонної депресії - це люди, з якими вам весело, затишно, тепло і радісно! Обкладайте себе ними з усіх боків, додавайте їх контакти в Вибране, вимагайте регулярних аудієнцій і сеансів зв'язку! ❤️📡

Sort:  

Source
Direct translation without giving credit to the original author is Plagiarism.

Repeated plagiarism is considered fraud. Fraud is discouraged by the community and may result in the account being Blacklisted.

If you believe this comment is in error, please contact us in #appeals in Discord.

Please note that direct translations including attribution or source with no original content are considered spam.