Shopping

У рідкісні хвилини тиші дивлюся блогерів на ютубі.
Все більше західних, але залишилося пару російськомовних ще з тих пір, коли Лореаль був для мене важким люксом 😁
IMG_20200919_084018.jpg

І ось, всі як один знімають відео на тему осіннього гардероба. Щороку, кожен новий сезон. І я думаю, дай-ка і я долучив і теж буду дофіга фешн.

А потім натрапила на коментар: навіщо щороку купувати речі з мас-маркету, якщо можна купити щось краще на кілька років?

І адже вірно. У мене купа речей, куплених під впливом моменту, або тому що знижка. При цьому поєднуються вони між собою тільки в бардак. Марі Кондо плакала б гіркими сльозами в моїй шафі.

Що це? вещизм,консюмеризм? Марнотратство? Психологія бідності? Компенсація одних джинс, які міряли на ринку на картонці?

До слова, україці витрачають на одяг всього 4% своїх доходів! (Правда, на інші 96% вони купують пиво, булки і морозиво 😂).
Французи і британці приблизно так само.
Найбільше витрачають на одяг італійці, близько 8%. Може, я італійка?

Як у вас з цим? Краще мінімум, але хорошого або таблеток мені від жадібності, та побільше, побііііільше?

Sort:  

Вы не одиноки, я также покупаю одежду и макияж. Всегда жди скидку и выгодную сделку. Я пытаюсь контролировать свою привычку, но когда дело доходит до ухода за кожей и макияжа, я не могу сдерживаться: D