Сваритися - а ви вмієте?

in Team Ukraine4 years ago (edited)

Я - ні. Вірніше як: я здогадуюся, як треба. Я іноді сее смикаю і згадую ці 'правила', яким навчило життя, власний досвід, помилки інших і погляд з боку. Але дотримуватися на 100% - не можу ніяк.
Характерховно 😏😅

Як донести свою точку зору без болісних наслідків?

⁃ розмовляйте спокійно. Високий тон і грубість потрібна, мабуть, тільки тренеру збірної України з футболу 😅

⁃ Говоріть 'Я-повідомленнями'. Я засмучена тому що. МЕНІ не сподобалося це. А не "ТИ .... '

⁃ Проговарюйте вголос співрозмовнику свої почуття.

⁃ У розпал сварки не намагайтеся щось довести. МАРНО.

⁃ Не звинувачуйте! Під час сварки жоден справедливий довід не буде почутий.

⁃ Не критикуйте. Миттєво включається дві функції-напилення 'сама дура', або просто блок, коли тебе не чують

⁃ Не згадуйте старе. Якщо не обговорили раніше-запізнилися.
Screenshot_7.png

⁃ Не порівнюйте співрозмовника. Чоловіка- з іншими чоловіками, одну подругу з іншою, та ін.

⁃ Не дозволяйте собі сварку при сторонніх. Ви помирітеся, а осад залишиться у всіх, в тому числі і суб'єктивні висновки у глядачів.

⁃ Мовчанка, ляскання дверима - не змусять задуматися. Співрозмовнику буде все одно, а ви тільки додумувати будете, що призаеде тільки до наростання проблеми.
⁃ Не закочуйте очі, не треба колючих фраз. Все це тільки 'додає масла в вогонь' і виглядає зневажливо.

Впізнали в чомусь то себе?)

Sort:  

Warning! This user is on our black list, likely as a known plagiarist, spammer or ID thief. Please be cautious with this post!
If you believe this is an error, please chat with us in the #appeals channel in our discord.