Увага та індивідуальний підхід

in Team Ukraine4 years ago (edited)

Любов до дітей- це не тільки приділяти їм 100% свого часу.


Дітям важлива наша увага. Але краще годину якісно, ​​тобто залученим в гру, в інтереси, в книгу, ніж п'ять годин просто знаходження поруч.

Моїм старшим дітям важливо вкладання. Їм приємно засипати поруч: тому один з батьків завжди лягає в дитячій, гладить, робить масаж, розмовляє, і «засинає» разом: одного важливо цілувати, іншому робити масаж, тоді він засинає.

Моєму молодшому сину - важливий режим. Важко крутитися і чекати, поки Начитаємося з іншими. Тому мій прояв любові до нього -також полягає в укладанні я його цілую, бажаю хороших снів, прошу закрити очі. Він щасливий!
Усунути нормально і вчасно, нікого не чекаючи!

Це, в тому числі-і є повага його бажань і потреб.
Що ж стосується «іншої любові» - то вже у кого, а у нього її в надлишку - весь день проводити з мамою, грати, бігати, повзати, танцювати.
Так, коли разом цілий день-не скажу, що завжди якісно: то він чекає поки я підлогу протру, то поки заготовки на кухні зроблю для вечері, але тим не менше.

Що ж до мами- так всі ноги, як то кажуть, ростуть звідси;)

Мама це статус, після появи дитини. Як і дружина-статус після одруження.
Але хіба правильно, змінивши статус-геть забувати про себе?
Звичайно, ні.

Потрібно приділяти час собі, і коли ти одна на господарстві, і допомогу можна очікувати, але тільки в екстрених сітуаціях- той час на себе ми можемо виділити собі виключно самі!
Screenshot_7.png

Побудувавши свій день так, щоб був час. На себе, свої інтереси, захоплення.
Я для себе час виділяю під час сну дітей. Іноді виходить вдень, а іноді тільки вночі. Але виділяю!

Я повинна відпочивати. Навіть від дітей. І це нормально😅 інакше можна перекрутитися в цьому дитячо-побутовому колесі, що настане день, і захочеться плюнути на все і втекти🤭

У мене так було. Тому що себе я тоді мало любила, і весь час приділяла дітям і чоловіку. Здогадуєтесь, чим це мало не закінчилось?
Не повторюйте моїх помил

Sort:  

Згодна, що важливо не забивати на себе! Щаслива мама - щасливі дітки! Краще провести трохи менше часу разом, але якісно, ніж бути поряд увесь час, але сварити їх та кричати аби "відчепилися", бо так втомилася 😌 І смішно, і сумно.

Я погоджуюсь. Якщо приділяти дітям якісний час,то потім вони повернуть його тобі сторицею )

Warning! This user is on our black list, likely as a known plagiarist, spammer or ID thief. Please be cautious with this post!
If you believe this is an error, please chat with us in the #appeals channel in our discord.