Як то кажуть, ніщо не віщувало.

in Team Ukraine4 years ago (edited)


Раніше я думала, що ідеальна жінка - це моя мама.
Потім вона мені не купила оксамитові зелені лосини, як у сусідки по парті і її авторитет похитнувся.

Потім я думала, що ідеальна жінка це Анжела з нашого двору, яка була старша на три роки, жила в Москві і в яку все були закохані. І в Москві і в Кривому Розі. У той час Анжела була схожа на Наталю Орейро, а я ... Загалом, мені було куди рости.

Потім я думала, що ідеальна жінка це Віра Брежнєва. Віра хороша досі, але з Вірою ситуація була для мене ще безнадійніша, ніж з Анжелою. Тому Віру вирішено було залишити в спокої.

Потім я виросла і вирішила, що сама стану ідеальною жінкою. Я багато вчилася дивним професіям і багато працювала на дивних роботах і кувала, кувала свій внутрішній стрижень днями і ночами.
⠀ Тепер же я можу зробити аналіз даних і знайти навіть те, що в завданні не питали. Я можу спекти торт будь-якої складності, зжерти його сама і не поправитися. У мене є класичний тренч і сумка Фурла.
Screenshot_7.png

Я точно знаю, де ставиться м'який знак і навчилася говорити тверде "г" навіть спросоння.
У мене є особистий лікар. І дити, теж особисті.
Я пізнала декрет і вижила в ньому 2190 днів.
Мені здавалося що всеее, ось він, ідеал, мій Еверест. Я можу видихнути, відкинути волосся назад, підняти брову і розслабитися, як раптом вчора з'ясувалося, що ні фіга.

Після вчорашньої розмови зі знайомою я зрозуміла, що тепер у мене нова мета.
Тепер моя ідеальна жінка це та, у якої в холодильнику жодного разу огірки не перетворювалися в утоплеників.
І немає мені спокою. Виходьте, чарівні жінки, і навчіть - як ?!

Sort:  

Warning! This user is on our black list, likely as a known plagiarist, spammer or ID thief. Please be cautious with this post!
If you believe this is an error, please chat with us in the #appeals channel in our discord.