Ця війна не закінчиться ніколи

img_0.7243551836374076.jpg

Сьогодні вночі мені по справжньому снилась війна. Я йшла по вулиці із подругою, а навколо порожніми очима розбитих вікон на нас дивились згорілі будинки. Ми йшли і розмовляли, і ні одного вцілілого будинку не побачили. Усюди,був дим, здавалось я вже вся просякнута димом. Я намагалась прокинутись, і мені це вдавалось на кілька секунд, а потім я поверталась туди, в липкий, густий дим, до подруги і згорілих будинків.

Нарешті я таки прокинулась. В кімнаті справді стояв сильний запах диму. Це був дим з вулиці, із відкритого вікна. Я закрила вікно, але вже не заснула аж до ранку. Здавалось, що сморід проник у всі клітини і молекули, і ніколи не зникне з мого горла.

Навколо Києва вже довший час немає бойових дій, але цей їдкий дим, особливо уночі... Він не дає мені забути про ті жахливі кілька тижнів. Про моторошну тишу за вікном, холодні застиглі ночі, коли я почувалася єдиною живою істотою, істотою, здатною рухатись, у безмежному темному просторі... Я дивилась вечорами у вікно, як загіпнотизована, і вивести з цього гіпнозу міг тільки тужливий, розпачливий вій сирени. Або звуки вибухів.

Інстинкти допомагають нам вижити. Але який інстинкт допоможе тепер, коли прямої загрози життю майже не відчутно? Чи зникне ця війна із моїх спогадів, моїх снів? Чи просто трансформується в іншу війну, війну за виживання... 🥺

Sort:  

Війна ще довго буде переслідувати, подумки , звуками, знахідками...

так, на жаль..

Назва посту дуже моторошна!
Думаю війна трансформується в іншу - війну за майбутнє і процвітання. Вірте і все буде добре.

Думаю війна трансформується в іншу - війну за майбутнє і процвітання

Тому я і вибрала таку назву. Бо боюсь що сме оця війна буе тривати дуже, дуже довго. Але вірити мусимо, бо інакше який сенс продовжувати? ) Дякую за коментар!

Congratulations @baluvana-galia! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 100 upvotes.
Your next target is to reach 200 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Day - June 1st 2022
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!