Любов за гроші

in Team Ukrainelast year (edited)

Привіт, друзі! Сьогодні поділюся деякими моїми роздумами і спостереженнями. То як вам нові правила підтримки від @ua-promoter ?

Я від початку не раз думала про цю програму підтримки. Насправді без неї робити перші кроки на Hive було б дуже важко. Завдяки їй можна трохи "вбратись у пір'я". 🙂 Але ... куди ж без "але". Не треба бути мудрагелем, аби зрозуміти, що можна не перейматись якістю контенту, кількістю реальних читачів, відповідями на коментарі, головне не частіше, ніж раз на добу, і ні дня не пропускати. І буде тобі "щастя". Майже як зарплата. Чим не любов за гроші. 😉

З іншого боку, якщо планка з самого початку висока, то це стимулює робити хороший контент, і читати чужий. Але тоді навряд чи ми побачимо чергу бажаючих доєднатись до спільности.

Нові правила, які діють з 1 червня, більш справедливі і логічні. До того ж, вони заохочують не виводити всю винагороду, а накопичувати HP. Цікаво, чи не вийде в результаті так, що бажаючих віддати в оренду свою HP стане менше? Час покаже. На те він і експеримент

Отже, я вирішила, що пеоед тим, як зникнути не прощаючись, спробую постити без цієї підтримки. Тим більше що 2 хайва я поки не назбирала. Знаю, що винагорода буде невелика, бо більшвсть монетизує і ... насправді мало хто розраховує на апвоти один від одного, бо вони майже нічого не варті. Мій вчорашній пост - гарний прикоад. Якось так. А уяаіть, якби ніхто ні цента не виводив? А? Були б уже жирними голубами.😂

Стоп. Ще ж є team-ukraine, апвот якого не продається 😁 І де враховується наша думка.

Отакі справи. То ж я ще з вами! На цьому все, і дякую, що читаєте. 😉

Sort:  

Так, цікаво, куди воно вирулить далі, але дописувачів щось явно поменшало.

Може просто (як оце я) думають, де нашкребти 2 хайва? 😁😁