Крила, вуса і квіти

in Team Ukraine3 years ago

Крила, вуса і квіти.

Вітаю вас друзі!

Сьогодні я хочу продовжити серію фотознімків, зроблену позавчора.

Ви побачите яскравого метелика, яка вирішила скористатися жаркими днями посеред осені та покинула свій притулок заради ще однієї зустрічі з квітами.

DSC09610.JPG

Завдяки тому, що чорнобривці квітнуть довгий час і не подають ознак тління, метелики не почувають різниці між літніми та осінніми днями, вони отримують свій нектар.

Я не знаю, коли народилася ця метелик, але вона зберегла свої крила у відмінному стані та радує мене своїми яскравими фарбами.

DSC09575.JPG

Вважається, що це сама барвистий метелик України, звичайно, з нею може по конкурувати метелик Адмірал, але, це дуже спірно.

Іноді здається, що метелик дивиться на мене, коли я її фотографую і їй це подобається.

Зовсім скоро, метелики зникнуть з поля нашого погляду, їх місце займуть білі мухи, які принесуть за собою тріскучі морози.

Нехай ці теплі фотознімки зігріють вас холодною зимою!

DSC09614.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg