Брак часу... (UA)

in Team Ukraine3 years ago

Вже майже 40 хвилин, як я повинен був спати. Хто знає, можливо через те, що я сьогодні відносно пізно прокинувся, чи ще з якихось, інших причин але сон сьогодні для мене відкладається. Можливо, якби я ліг спати, я б і заснув, але розуміння того, що ще скільки справ не зроблено, при тому, що більшу частину дня я провів за ПК, виконуючи їх.


IMG_20190909_192418_Snapseed.jpg


Напевно, мій брак часу, як і більшість інших обставин в житті виник не спроста… Все ж таки треба зібрати всю волю в кулак і виставити пріоритети. Як би мені не хотілось, а встигнути все зробити одночасно нереально. Крім відчуття недореалізації по кожному із напрямків навряд чи вийде щось інше.


IMG_20190909_192403_Snapseed.jpg


Отак от і сьогодні, перш ніж лягти спати, сиджу і думаю, що ж прибрати із свого життя, щоб отримати трішки більше вільного часу. Нижче наведу частину цих думок:
Звісно, здоров’я (хатха йога і піші прогулянки) поза конкуренцієї, на них час я буду виділяти в будь-якому випадку.
Робота також поза конкуренції, особливо після недавнього підняття заробітної плати, яка почала мене повністю задовольняти.
Знаходити час для родини стає все складніше.
Hive – основне моє хобі, яке поглинає значно більше часу, ніж би того хотілось моїй роботі і сім’ї.

От в такому хардкорному режимі майже не вистачає часу на відслідковування новин криптовалютного світу, різних роздач, аєрдропів, передпродаж та безкоштовних роздач NFT.


IMG_20191012_182212_1.jpg


А тут ще й пропозиція із партнерством в одному ігровому проекті на HIVE, від якої просто нереально було відмовитись. Дякуючи партнеру @alinalazareva, що активно допомагав налаштовувати, вже запущено ноду свідків. За яку можна проголосувати за посиланням @cranium. Зараз Ваші голоси особливо важливі, за добу я так і не підписав жодного блоку, тому навіть не оновилась версія ноди і стоїть в початковому форматі 0.0

От такі от дилеми відволікають від сну. Поки писав – захотів. Як не крути а блогін – класна штука.


All photos were taken with the camera of the phone Xiaomi Redmi Note 7 and processed in the graphic editor Snapseed.

Всі фото зроблені за допомогою камери телефону Xiaomi Redmi Note 7 і оброблені в графічному редакторі Snapseed.


Link to vote for @cranium as a witness


Useful link

Exchanges
Binance | Poloniex | Huobi | Cryptex24 | Ionomi | Okex | Bitwired | Qtrade | Kuna
Cryptogames
Doctor Who | Oceanplanet | c24 games | Splinterlands | Cryptobrewmaster | Exodegame | Rabona
Cryptoblogs
HIVE | STEEM | lbry.tv | noise.cash


Без имени1.jpg


Sort:  

Congratulations @cranium! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You have been a buzzy bee and published a post every day of the week

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the April 1st Hive Power Up Day
Hive Power Up Day - April 1st 2021 - Hive Power Delegation