Налаштування внутрішнього компасу (UA)

in Team Ukraine3 years ago

Привіт друзі. Розпочинаю день із прекрасним відчуттям. Вчорашня порада @nazavzhdy допомогла увімкнути внутрішній компас пошуку, який привів мене до мого повідомлення майже річної давнини.

В цьому записі я знайшов "свою матру" (цілі), яка допомогла мені витягнути себе з хвороби, але внаслідок тих чи інших причин була видозмінена мною. Сьогодні зранку (ще раз переконався, що 5:00 - 7:00 це мій час) я переглянув усі ті зміни, які стались з мантрою із плином часу і вирішив внести корективи.


image.png

image.png

(мої цілі минулорічної давнини із статті за 07.04.2020р - https://peakd.com/hive-174578/@cranium/my-quarantine-challenges-my-mantra)


Взявши цю "мантру" за першооснову, я додав ті знання, що отримав на протязі майже річної практики йоги, додав плани (час) на родину та розвиток вміння розпізнавати знаки долі та розвиток вміння жити прислухаючись до своїх бажань, внаслідок чого зявився ще один 6-й пункт - Я хочу стати ще більш щасливий.


Після таких змін, до мене дійшло (по іншому і не напишеш), що не важливо якою із справ я займаюсь, головне щоб вона вписувалась хоча б в один із цих 6 напрямків. Після такого усвідомлення, сів і розписав плюси та мінуси кожного з напрямків додаткового розвитку (ХОБІ) (блогінг, коментування, заробіток на криптоіграх, новий проект, моніторинг NFT, торгівля), між якими не міг обрати, постійно розриваючись. І зрозумів, що кожен із цих хобі, через наявність тих чи інших позитивних моментів, в різні періоди мого життя може бути пріоритетним. І, по великому рахунку, особливо не важливо яким хобі я буду займатись, якщо це зайняття буде наближати мене до прогресу у кожному з цих напрямків. Звісно я розумію, що наприклад заробіток на тому ж блогінгу значно переважає заробіток на торгівлі, але торгівля дає своєрідне тренування внутрішньої інтуїції. Криптоігри дають можливість реалізувати потребу в домінуванні і азарті, а заробіток взагалі виходить на задній план, але тут є велика пастка – моя схильність до своєрідних западань, внаслідок яких мені складно перемикатись на інші хобі.


Взагалі, можливо, що весь цей внутрішній дискомфорт зумовлений моїм над емоційним (істеричним) западанням на тих чи інших речах. Тому я вирішив, вчитись не тільки не западати, а й вчасно перемикатись із одного хобі на інше.


Щодо основного напрямку діяльності, як і джерела фінансового заробітку, так і втілення глибоких бажань, поки зупинився на тій роботі, що я маю в даний момент, як не крути а ця робота допомагає одночасно рухатись в багатьох із основних напрямків саморозвитку, що я обрав для себе.


Дякую всім, хто допомагав в налаштуванні цього внутрішнього компасу пошуку. Особлива подяка моєму Сенсею, за терпіння, мудрість, щирість та емоційне включення.


Link to vote for @cranium as a witness


Useful link

Exchanges
Binance | Poloniex | Huobi | Cryptex24 | Ionomi | Okex | Bitwired | Qtrade | Kuna
Cryptogames
Doctor Who | Oceanplanet | c24 games | Splinterlands | Cryptobrewmaster | Exodegame | Rabona
Cryptoblogs
HIVE | STEEM | lbry.tv | noise.cash


Без имени1.jpg


Sort:  

Мені теж нещодавно допомогла рефлексія з приводу щастя.

Треба було трохи попрацювати з інтелект-картами. До цього моменту вже багато років не користувався ними. Вирішив освіжити в пам'яті теорію - почав перечитувати Тоні Б'юзена "Супермислення". І там випадково натрапив на завдання - зробити інтелект-карту "Щастя". Не знаю, для чого це завдання давав Тоні, але на мене воно тоді вплинуло просто вражаюче.

Зараз проходжу важкі випробування в житті, і ця вправа в той момент показала мені, що насправді щастя в житті дуже багато, і багато його щодня, в різних проявах.

Також ця вправа дозволила мені подивитися на всі свої цілі, прагнення та завдання через призму щастя. Це теж було важливим відкриттям. До виконання цієї вправи мені здавалося, що щастя немає вже багато років, увесь час проходження через випробування. Але це не так. Маленькі шматочки щастя, як виявилося, оточують майже щодня.

Щодо пастки, коли почуття щастя може заводити до не надто корисних і шляхетних речей.
Я для себе її вирішую так, що окрім призми "щастя", створив для себе ще кілька призм у вигляді інтелект-карт. Загалом у мене вийшов такий комплект інтелект-карт:

  • ЩАСТЯ
  • ЩАСТЯ В БІЗНЕСІ
  • ЦІННОСТІ
  • ІНТЕРЕСИ
  • ЗДІБНОСТІ

Якщо розглядати свої цілі і прагнення на перетині усіх цих речей, то виходить більш-менш цілісна та адекватна картина. Кожна з цих призм не дозволяє "з'їхати" туди, куди не треба.

Головним чином на заваді такого "з'їзду" стоїть призма ЦІННОСТІ.
Тобто мої інтереси та мої почуття щастя мають бути узгодженими з цінностями, які я сповідую і яких намагаюся дотримуватися.

Дуже глибока думка, навіть перечитав. Взяв на замітку книгу. До речі, тільки-но почав Барбару Шер читати (аудіокниги не знайшов - напевно знак, що трнеба зробити перерву з аудіокнигами).

До мурашок перечитувати схожі думки, до яких дійшли іншим шляхом. Думаю наші інструменти саморозвитку мали багато спільного будучи створеними абсолютно різними людьми (я про "По лезу бритви Єфремова" і "Вероника решает умереть" Пауло Коельо - з цих книг я почерпнув своє сьогоднішнє уявлення про щастя).

Загуглив, що таке інтелект-карта, зацепило. Виглядає як гарний інструмент для конкретного аналізу. Дякую за наводку!

 3 years ago  

Сложный график, а время на семью, работу?

Это первоначальный (за 2020 год), тот от которого отталкивался. Своеобразная исходная точка. Как раз из-за отсутствия в ней времени на рабочие моменты и семью - все пошло прахом.

 3 years ago  

это важнейшее!

уважуха!! а где в этом графике место для бутылька !BEER?

шучу, шучу.

Куда без него :)

Он был несколько лет раньше (если конкретнее - то лет так 13-15 назад), все делал с молоду.

ОказываетсяБ что я не один такой шизонутый ия все делаю правильно. Удачи в достижении поставленных целей!

Спасибо за коплимент :)


Hey @cranium, here is a little bit of BEER from @qwerrie for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.