You are viewing a single comment's thread from:

RE: Як заробити онлайн будь-дe і будь-коли

in Team Ukraine4 years ago

Дякую за пораду, але мені здається, що за 2 роки на публікаціях в HIVE можна заробити значно більше. Хоча, з телефону сильно на HIVE не попублікуєш.

Sort:  

Я на голосі і стіміті під час тузeмуна біткоіна заробляла до 2800 грн в дeнь) Приємно згадати

Ото ж, зараз виплати не такі, але є живе спілкування, якого так не вистачало раніше.

Я вже два роки працюю з контентом виключно з телефону -мені так зручніше, бо я можу працювати будь-де, гугл доки в цьому дуже допомагають. У тому числі усі пости на Hive зроблені з телефону. Так що нема нічого неможливого

100%

на вихідних завантажив гугл доки, тепер і я буду використовувати цю функцію. Але, я майже завжи біля компа, тому мені зручніше через нього.