Важно НЕ працювати (UA)

in Team Ukraine3 years ago

Привіт друзі. Якби ви знали, як же ш мені хотілось написати це повідомлення...

Після 3 днів корпоративів, поїздок і Хрестин я дуже сильно заснував за своїм робочим місцем (до цього моменту я наївно думав, що комфорт для мене зовсім неважливий).

В постійних роз'їздах я почав цінувати такі 2 прості речі, як робочий стіл і стілець. На цьому фото я писав свої переживання пов'язані з книгою Братів Стругацьких "Жук в мурашнику".


IMG_20210307_185156_819.jpg


За ці дні активного оффлайн життя я встиг зрозуміти, що моя щоденна онлайн рутинна - це те, що мені подобається. Я мав масу часу виконувати інші справи, на які не потрібен інтернет, які я давно планував виконувати. Як думаєте я їх виконував? Ви праві, звісно не виконував. Виявилось, що я їх не виконував через те, що мені це було не цікаво...


Завдяки цим 3 дням я не тільки відпочив, ще й встиг зрозуміти, що графічний дизайн це не про мене і те, що багато часу я витрачаю на малоефективну рутину.

Напевно правду кажуть, що випадковостей не існує. Спробую віддатися на волю Приввідення, так званні "неминучі випадковості".


https://cdn.pixabay.com/photo/2017/07/15/09/40/sperium-2505952_96


image.png


Без имени1.jpg


Sort:  

То все таки важно чи важко ? ))

Дякую, що написали, зовсім не звернув уваги. Працювати з телефону - не для мене.

Congratulations @cranium! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You have been a buzzy bee and published a post every day of the week

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the March 1st Hive Power Up Day