PlayStation 5 кращий вибір геймера початківця 🎮

in Team Ukraine6 months ago (edited)

photo_2023-10-24_13-13-24.jpg

Я не люблю ігри на телефоні чи планшеті.
Вони не дають тих відчуттів, які доступні із PlayStation 5.
Адже саме при грі в неї, можна відчути вібрацію джойстику наповну, а в деяких іграх він заміняє кермо або штурвал.
Графіка у PlayStation 5 неймовірна та дуже реалістична.
Деякі ігри схожі на фільми і граючи у них відчуваєш себе на місці головного героя.
Мені дуже подобаються ігри серії Star Wars.

photo_2023-10-24_13-41-38.jpg

Я маю декілька з них і з нетерпінням чекаю часу, коли зможу пограти в ці ігри.

А нещодавно я подивився фільм Gran Turismo.
Там йдеться про молодого геймера, який був одним з найкращих гравців світу в симуляторі перегонів.
Саме це дозволило йому прийняти участь у відборі гонщиків від компанії Nissan та стати справжнім учасників міжнародних перегонів у різних містах світу.
У мене також є гра Gran Turismo і я обов'язково буду підкорювати траси із джойстиком PlayStation замість керма гоночного автомобіля 🏎