У полюваннi за винагородою

in Team Ukraine3 years ago (edited)

Коли я вiдкриваю Ecency, то менi одразу попадаються пости, що набирають 40$ - 100$. Звicно мене цiкавить як автори цих постiв знаходять таку якiсну пiдтримку та отримують такi значнi винагороди на своєму блоггерствI.

_785.png

Мiй особистий рекорд, це 2.2$. Я отримав його завдяки пiдтримцi ua-promoter та завдяки читачам спiльноти Team Ukraine.

Iсторiя

На перших порах мої пости не приносили, нIчого окрiм лайкiв (голосiв без достатньої ваги).

Тодi я побачив сервic DBuzz, що є аналогом Twitter, де кожен може публiкувати пости невеликої довжини на будь-яку тематику.

Мене дуже вразили учасники DBuzz. Вони активно голосують та пишуть доречнi коментарiї. Там мене дуже тепло зустрiли та дали старт в екосистемi Hive.

Потiм я розiбрався у системi розкручування постiв Promote та отримання голосiв (Boost) на заявлену суму.

Наступним кроком для мене стало ознайомлення з спiльнотами. Я зрозумiв, що в них зможу зацiкавити людей вузької тематики та отримати аудиторiю i пiдтримку.

Першою моєю спiльнотою був GEMS. Напевно це була моя помилка, бо GEMS охоплює дуже багато тем, пост швидко виходить далеко вiд зони, яка попадає комусь на очi.

Проривом стало знайомство з Team Ukraine :) Менi сподобалася система iнвестицiй HP з будь-якої кiлькостi, а також винагорода, яку я б сам не зробив такою великою.

Потiм до мене дiйшло, що є куратор, який може голосувати за мої пости. Всi цi фактори збiльшили мою винагороду за пости.

Подальшi кроки полювання

Полювання стало приносити винагороду, але великi нагороди все майорять перед очима i я став копати бiльш глибоко.

Я став заходити у профiлi учасникiв, що заробляють бiльшi cуми нiж у мене та побачив, що вони делегують HP декiльком кураторам.

_786.png

Таким чином пости таких учасникiв стають видимими та бажанними для кураторiв вага голосу котрих дуже велика та може поширити пост серед iнших людей, зробивши його бiльш популярним.

З часом вiд такого голосування з'являються люди, якi пiдписуються та потiм пiдтримують дiяльнicть якщо тематика блогу їм цiкава.

@tipu, @curangel, @qurator, @ocdb, @hive.curation це куратори, якi найчастiше попадаються у постах.

Висновок

Таким чином стратегiя розвитку на Hive передбачає iнвестування HP у кураторiв, що дадуть базу для отримання винагороди та приведуть до вас нову аудиторiю.

Sort:  

Думаю, ні. Стратегія розвитку у взаємодії і створені якісного цікавого контенту. Під взаємодією я розумію, перегляд, голосування та коментування повідомлень інших користувачів. Ну а на рахунок контенту, якщо будете витримувати ось такий рівень, як в цьому повідомленніі, все буде добре.

дякую за підняту тему! Я ще ніколи не делегувала НР, на жаль про це детально ніде не написано... І кожен розбирається, як може сам.

Дуже приємно! Подивiться будь ласка цю статтю. Може вона допоможе вам розiбратися з делегуванням :)

щиро дякую, почитаю!

Congratulations @dardrey! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 500 upvotes.
Your next target is to reach 600 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the February 1st Hive Power Up Day